Søg erhvervslokale i hele Danmark


Kontorhotel til leje på Parallelvej 14, 2800 Kongens Lyngby

Order form data usage info
Hvad bruges dine oplysninger til?
Order form shadow
Adresse (Se på kort):
Parallelvej 14
2800 Kongens Lyngby
Areal
1 - 120 m²
Priser pr. måned
Leje ekskl. drift27 - 27.390 kr.
Pris pr. år:322 - 328.680 kr.
Leje / m² / år:322 - 2.739 kr.
Samlet anslået pris pr. måned inkl. drift27 - 27.390 kr.
Leje / måned:27 - 27.390 kr.
AlarmsystemBad og omklædning
Fælles kantineFælles loungeområde
Fælles mødelokalerFælles reception
HandikapvenligtKabling
ParkeringspladserPost- og telefonservice
RengøringTekøkken
WiFiÅbent 24/7
Område
2800 Kongens Lyngby
Nærmeste annoncerede p-plads
Q-Park Operations Denmark A/S170 m
Afstand til offentlig transport
 
Bus
111 m
 
S-tog
134 m
 
Tog
134 m

Lyse og lækre servicerede kontorer til fornuftige priser !

Vores fællesreception er placeret i glas-atriummets indgang i stueetagen, hvor også centerets kantine ligger, omgivet af grønne omgivelser og udendørs faciliteter. Vi har et brutto areal på over 1500kvm og tilbyder private kontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm. Vi har et netværk der inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Faciliteter inkluderet ved kontorleje:

• Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen

• Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift

• Rengøring inkl. vinduespudsning

• 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm

• Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol)

• Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service)

• Udsmykning af fællesarealer

• Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling

• Piccolineservice inklusive adgang til print og kopiering

• Administrativ service samt mulighed for telefonpasning

• It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt – fra lækre mødelokaler inklusive efter behov projektor, videokonference og andet mødeudstyr, til catering og adgang til kantine / frokostordning. Centeret har indendørs parkering og lagerfaciliteter Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op.

Interesseret? Modtag gratis information om dette lejemål

Du kan gratis og uforpligtende modtage information om dette lejemål via e-mail. Så har du udlejers kontaktinformation ved hånden inden for kort tid. Klik på knappen herunder og udfyld kontaktformularen.

Beliggenhed

Lignende kontorhoteller