arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Butiksindretning

Show retailment

Skab en god kundeoplevelse

Med det stigende salg på nettet er det vigtigt at skille sig ud fra mængden, hvis man driver en fysisk butik.

Hvad mange ikke ved, eller tænker over, når de sætter fødderne indenfor i det lokale supermarked, at der ligger mange timers arbejde bag de fleste detaljer i butikkens opsætning og indretning, for at få dig som kunde, til at bruge flere penge.

Nogle af de ting der bliver spillet på, er den fysiske placering af bestemte varer, både i forhold til hvad der sælger bedst og hvad producenten har af ønsker, eller betaler for af placeringer.

Men også noget så simpelt som, hvordan er lyssætningen i butikken, hvordan dufter der, spiller der musik ud over højtalerne, er der en medarbejder ved indgangen der kan hilse på kunderne?

Indretningen betyder også, at dus kal tænke på hvordan dine potentielle kunder ser din forretning udefra, har du opsat synlig skiltning, hvordan er dine vinduer indrettet, bliver vinduesudstillingerne opdateret løbende, så dine kunder har noget nyt at komme tilbage til, og hvordan er lyssætningen i dine vinduer, så det komplimenterer dine varer og giver dine kunder lyst til at komme ind og kigge eller købe nogle af dine varer frem for konkurrentens.

De specifikke butikker

Driver du en tøj forretning, så er det vigtigt at du tager højde for hvordan dit tøj bliver vist frem, skal det ligge på borde eller hænge  på bøjler? Har du brug for nogle mannequin dukker der stikker ud fra mængden, eller blot kan komplimentere tøjet, så dine kunder får list til selv at prøve det, eller købe det med hjem.

Alle disse detaljer er svære at ramme selv, hvis du skal åbne din egen forretning. Derfor anbefaler vi, at du sætter dig grundigt ind i tingene og måske taler med en dygtig butiksindretter eller indretningsfirma, der kan hjælpe dig med at realiserer de drømme og ønsker du har til din egen forretning.

Hvis du ønsker hjælp til at indrette din butik, eller hvis du mangler mannequiner, så kan du med fordel benytte Lokalebasens samarbejdspartner. Virksomheden er førende inden for butiksindretning, design samt udvikling og markedsføring af mannequiner.

Få hjælp til:

  • Et nyskabende butikskoncept
  • En komplet indretning
  • Den rigtige lyssætning
  • Et stort udvalg af mannequiner i høj kvalitet med dag til dag levering

Få mere information

Udfyld nedenstående formular, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved atoprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage