arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Flytteservice

Show flytteservice til virksomheder2

Vil I have en sikker flytning?

Har I fundet de nye erhvervslokaler til jeres virksomhed? Så står i højst sandsynligt overfor at skulle flytte, ikke bare jer selv og firmalogoet, men også større skabe, inventar, servere, skriveborde og andet tungt og uoverskueligt, men vigtigt materiel?

Hos Lokalebasen ved vi hvor vigtigt det er at alt spiller når der skal organiseres en flytning af virksomhedens fysiske rammer.

Hvis du udfylder boksen forneden på siden, så kan vi sætte jer i kontakt med branchens bedst hænder, vogne og flytteservice, samt hjælpe med større rabatter, når du er bruger hos Lokalebasen.

Vi garanterer selvfølgelig at vores partnere er:

  • Hurtige og effektive
  • Har den rette kapacitet
  • Kan håndtere specialopgaver
  • Certificerede
  • Har de rette forsikringer, hvis uheldet indtræffer

Mange virksomheders flytteaktiviteter rinder ofte ud i sandet, og ender med at være 5 ansatte der møder op med trailere. Dette gavner hverken arbejdsmoral eller ryggens statur, og er ofte mere tidskrævende end at lade de professionelle om det. Gennem vores samarbejdspartnere kan I finde den flytteservice der imødekommer både den pris, tid eller størrelse I har brug for. På den måde kan I bruge tiden på det I er gode til, nemlig at drive jeres forretning!

Ved at lade et flyttefirma klare jeres erhvervsflytning, slipper I ikke bare for hold i ryggen, men garanterer at I kan komme godt i gang i de nye lokaler hurtigere og mere effektivt. Hvad enten du skal bruge en erhvervsorienteret flytteservice i København, Odense, Aalborg, Thyborøn eller Gedser, så har vi de rigtige partnere.

Lokalebasens samarbejdspartnere hjælpe jer med en sikker og tryg flytning, hvad enten der er tale om en flytning i Danmark eller til udlandet.

Vores samarbejdspartnere er medlem af Dansk Møbeltransport Forening og er desuden FAIM certificeret gennem FIDI, som er en verdensomspændende organisation af flyttefirmaer.

Få hjælp til:

  • Virksomhedsflytninger
  • Opbevaring - både kortere og længerevarende
  • Nationale og internationale flytninger
  • Kunsttransport
  • Kureer flytning
  • Special opgaver
  • IT og Server transport

Rådgivning vedr. flytning

Mange forsøger at find de rigtige erhvervslokaler selv via vores portal, og dette lykkedes også for mange. Dog kan der opstå problemer såfremt det drejer sig om mere komplicerede ønsker for erhvervslokalerne. Hvis du eksempelvis skal have lov til at spille musik, et sted skal være godkendt til at kunne søge alkoholbevilling, der skal være mulighed for at installere industrikøkken eller lignende, kan det være en fordel at benytte et rådgivningsselskab vedrørende dit flytning. 

Vi har også samlet partnere på dette område. Dette gør det muligt at få professionel hjælp til at finde det helt rigtige erhvervslejemål, som enten har de påkrævende specifikationer eller som giver muligheden for installation heraf. Vore partnere kan således rådgive og hjælpe med at få alt til at spille for jer. Dette er også et uforpligtende tilbud. Ved at beskrive krav eller specificere behov i boksen nedenfor, kan vores partnere fremsende dig et forslag eller et tilbud som passer præcis til din virksomhed, din flytning eller dine kommende erhvervslokaler.

Få mere information

Udfyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-15.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved atoprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage