arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Håndværkerhjælp

Show haandvaekerhjaelp2

Få hjælp til håndværkeropgaverne, og spar tid og besvær.

Det er desværre ikke os alle der har hænderne rigtigt skruet på, når der skal udføres håndværker opgaver i hjemmet, nogle har 10 tommelfingre og andre kan sætte en hylde op uden at få en eneste dråbe sved på panden.

Når man som virksomhed skal have lavet noget håndværker arbejde, så er det ofte en fordel at få nogle udefra til at håndtere opgaven, da medarbejderne på kontoret, eller i virksomheden ikke er ansat til at håndtere disse opgaver, det betyder både, at man tager dem væk fra nogle vigtige opgaver, men mest af alt, de problemer der kan opstå i forhold til forsikringer af medarbejderen, hvis noget skulle gå galt i processen.

Hvorfor ikke gøre det selv?

Derfor er det en god idé at tage fat i et eksternt firma der kan hjælpe dig videre i processen, hvis du skal have sat en væg op, lagt et gulv, eller blot hængt AV udstyr eller lignende op på kontoret.

Derudover så er der en række håndværksmæssige opgaver, som du som privatperson ikke bare må udføre selv, herunder vvs eller el opgaver, hvor du skal være autoriseret installatør, for at kunne udføre de opgaver lovligt.

Hvad gør du herfra?

Det er vigtigt at få fat i en håndværker, der selvfølgelig kan levere det produkt du betaler for, men i høj grad også inden for den deadline og peis i har aftalt på forhånd, så du ikke pludselig står med håret i postkassen og har ufærdige opgaer og store regninger hængende over hovedet, uden at have et resultat du kan bruge til det du har planlagt.

Lokalebasen.dk kan varmt anbefale den virksomhed, der hjalp os med alverdens håndværkeropgaver, da vi flyttede til vores nye kontor på Østerbro i sommeren 2014. Blandt opgaverne som blev løst var nye el-installationer, AV installationer samt ophæng af diverse inventar og infodisplays.

Få hjælp til:

  • Håndværkeropgaver
  • Energioptimering
  • Rådgivning vedrørende tekniske projekter i hele landet

Få mere information

Udfyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage