arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Hjertestartere

Show hjertestarter serviceside

Red liv på arbejdspladsen.

En hjertestarter er en meget seriøs ting at overveje til jeres arbejdsplads. En hjertestarter er en af de ting der kan redde liv, ved at være tilgængelig i nærheden, hvis en medarbejder eller en kunde skulle blive syg og få et hjertestop.

Hvis en person falder om med et hjertestop, så er de første minutter nogle af de vigtigste, for chancerne for overlevelse og for at personen kan komme ovenpå igen, efter sygdomsforløbet, en ting vi alle ville sætte pris på, hvis vi stod i situationen og var syge.

Skal i have en hjertestarter?

I løbet af de seneste år har der været meget fokus på hjertestartere og det at få dem forbundet, så man både har dem let tilgængeligt, men også så 1-1-2 kan finde dem, hvis uheldet er ude.

Hvis man driver en større virsomhed, så er en hjertestarter et must have, da tilgængeligheden kan redde liv. Men driver du et lille kontor eller en butik, så er en hjertestarter også en god idé, hvis en kunde eller medarbejder falder om, så er der ikke langt fra tanke til handling. Og hvem ved, måske er den nærmeste hjertestarter langt væk, og du kan gøre lokalmiljøet en tjeneste ved at vise at du tænker på dem, hvis noget skulle ske.

Registrer din hjertestarter

Hvis i vælger at få fat i en hjertestarter, så er det en god idé at registrere den hos Tryg Fonden, så alle kan komme til den og 1-1-2 kan henvise til den, hvis nogen i området falder om.

Driver du en butik eller andet hvor der er lukket meget af døgnet, så kan man få et skab, så hjertestarteren kan sidde udendørs og være tilgængelig hele døgnet, til gavn for alle der er uheldige.

Få fat i din hjertestarter

I kan derfor være med til at redde liv, hvis I har en hjertestarter tilgængelig på jeres arbejdsplads og bruger de første minutter rigtigt. Gennem vores samarbejder kan I købe eller leje en af markedets mest brugervenlige hjertestartere, der guider jer igennem hele forløbet via både verbale og visuelle instruktioner. Hjertestarteren kan derfor bruges af alle - også uden forudgående undervisning. 

Få hjælp til:

  • Brugervenlig hjerterstartere
  • Personlig introduktion
  • Løbende serviceeftersyn
  • Psykologisk krisehjælp hvis hjertestarteren kommer i brug

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved atoprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage