arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Indbrudssikring

indbrudssikring af dit erhvervslejemål

Ubudende gæster kan hurtigt koste dig både tid, penge og kræfter!

Erhvervslokaler og virksomheder har altid været særligt udsatte for tyverier og indbrud, idet disse ofte står tomme i mere end 12 timer i døgnet.

Derfor er det en rigtig god idé for din virksomhed at anskaffe et alarmsystem eller indbrudssikring af døre og vinduer. Dette indebærer bl.a. følere, gitter til vinduer og rullegitter. Godt nok vil jeres erhvervsforsikring dække de materielle og immaterielle skader, men den vil naturligvis ikke kunne gøre op for det tidstab og den frustration, som et indbrud i virksomheden utvivlsomt vil medføre.

En sikring af indgangsområderne vil sammen med videoovervågning formindske risikoen for, at tyven vil bryde ind i netop jeres lokaler.

En erhvervsforsikring er guld værd!

Ved et indbrud ødelægges der ofte mere, end der stjæles. Det medfører, at arbejdsopgaver må udskydes og begrænser virksomhedens produktivitet. Derfor er der ingen tvivl om, at en sikker erhvervsforsikring kan betale sig. Ikke alene vil forsikringen dække skadede medarbejdere, men den vil også dække processen med at genetablere jeres virksomheds arbejdsdag. Alt dette sker naturligvis på en måde, så forsikringssagen forstyrrer jeres forretning mindst muligt.

Der findes mange forskellige former for forsikringer til erhvervsdrivende. Det kan både dreje sig om alarmsystemer, tyverisikring, brandalarmer, videoovervågning eller alarmselskaber, der overvåger jeres virksomhed 24 timer i døgnet.

Lokalebasen.dk har indgået aftaler med forsikringsselskaber, der har speciale i erhvervsforsikringer. For jeres virksomhed har det den betydning, at vi kan tilbyde jer rigtig gode rabataftaler.

Det kan virke uoverskueligt at skulle udvælge, hvilken slags forsikring netop jeres virksomhed bør vælge. Én ting er dog sikkert: Vores samarbejdspartnere har en optimal forsikring til jer, uanset om den skal være simpel, avanceret, fleksibel eller noget helt fjerde. Samtidig vil de kunne rådgive jer om, hvilken løsning der passer bedst til jeres virksomheds behov. Blandt deres kompetencer er:

  • Sikkerhedsvurdering af erhvervslejemålet
  • Opsætning af hegn, net, rullegitter, gitrer på vinduer m.m.
  • Trådløse alarmer og avancerede alarmsystemer, med døgnovervågning
  • Lokal- og fjernsikring
  • Slagsikre ruder
  • Forsikringsgennemgang og udarbejdelse

Uanset om I har et forsikringskrav eller ej, så har vi en samarbejdspartner, som er klar til at hjælpe. 

Få hjælp til:

  • En grundig gennemgang af jeres virksomhed, udfordringer samt risici
  • En fagligt dygtig konsulent, der er ekspert i netop jeres branche
  • Hjælp i forbindelse med forsikringskrav

Modtag et uforpligtende tilbud

Udfyld formularen herunder med en beskrivelse af jeres behov. I vil blive kontaktet inden for få timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage