arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Indbrudssikring

Show indbrudssikring af din virksomhed

Ubudende gæster kan hurtigt koste dig mange penge!

Du kender sikkert følelsen alt for godt, der ar været nogen, der ikke var inviteret. Dette kan have resulteret i tyveri, hærværk eller beskadigelse af ejendom, inventar eller produkter.

Erhvervslejemål og virksomheder har altid været udsat for tyveri og indbrud, hovedsageligt fordi der er få-  eller ingen personer til stede, uden for normal arbejdstid. Dette giver desværre nogle personer lyst til at bryde ind og ødelægge eller stjæle fra jeres egendom.

Derfor kan et alarmsystem eller indbrudssikring af døre og vinduer, med bl.a følere, gitter til vinduer og rullegitter være en rigtig god idé for din virksomhed. For selvom en erhvervsforsikring dækker både de materielle og imaterielle skader, så dækker den desværre ikke den tid der bliver tabt eller den frustration der følger med, når der har været indbrud i virksomheden.

Kombinerer man ovenstående med overvågning af udsatte områder med video overvågning, så mindsker du ikke kun risikoen for at tyvene vil bryde ind, men du mindsker ligeledes sandsynligheden for at de vil forsøge at bryde ind, med ødelagt materiel til følge.

 Tyven(e) ødelægger ofte mere end de stjæler værdier for. Det medfører, at arbejsopgaver udsættes og begrænser virksomhedens produktivitet. Derfor kan en effektiv og gennemskuelig erhvervsforsikring være en stor fordel. Både for medarbejere der kan komme til skade på smadret glas, eller til det arbbejde der skal til for at komme hurtigt videre, uden at forsikringssagen bliver en klods om benet.

Der findes mange forskellige former for forsikring af erhvervsdrivende, både med hensyn til alarmsystemer, tyverisikring, brandalarmer, video overvågning og alarmselskaber der overvåger jeres virksomhed 24 timer i døgnet.

Det kan være svært at overskue mulighederne, men der findes både muligheder der er fleksible, komplekse og simple, alt afhængigt af hvad jeres behov er, hvor store i er og ikke mindst hvad budgettet er til. Hos Lokalebasen har vi indgået aftaler med forsikringsselskaber, der har speciale i erhversforsikringer og indgået et samarbejde, der betyder nogle rigtig gode rabataftaler til vores brugere.

Læg derfor dine bekymringer på hylden, så du kan sove godt om natten, Lokalebasen har nemlig samlet en håndfuld solide og kompetente partnere, inden for indbrudssikring, alarmsystemer, tyverialarmer og erhversforsikringer, som du kan nyde stor glæde af. Hovedageligt fordi sikkerhedsløsninger ses som en investering imod indbrud og tyveri, og som hurtugt kan tjene sig selv hjem med de rigtige løsninger.

Vores partnere er faglige eksperter inden for erhvervsforsikringer, indbrudssikring, alarmsystemer og hvordan du sikrer din virksomhed bedst og kan bl.a. hjælpe med:

  • Sikkerhedsvurdering af dit erhvervslejemål
  • Opsætning af hegn, net, rullegitter, gitter på vinduer m.m.
  • Trådløse alarmer og avancerede alarmsystemer, med døgnovervågning
  • Lokal- og fjernsikring
  • Slagsikre ruder
  • Forsikringsgennemgang og udarbejdelse

Uanset om i har et forsikringskrav eller ej, så har vi en partner der vil elske at hjælpe med at beskytte jeres virksomhed billigt og effektivt. De kan finde den rette sikkerhedsløsning og indbrudssikring, der matcher kravene fra jeres forsikringsselskab.

Få hjælp til:

  • En grundig gennemgang af jeres virksomhed, udfordringer samt risici
  • En fagligt dygtig konsulent, der er ekspert i netop jeres branche
  • Hjælp i forbindelse med forsikringskrav

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved atoprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage