arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Indretning

Show m bler

Vil det klæde jeres arbejdsplads med ny indretning? 

Indretning af kontor og arbejdslokaler er en kunst, man ikke kan sammenligne med at indrette sin stue i sit private hjem, da slutresultatet skal give nogle rammer, hvor medarbejderne kan være produktive og skabe de resultater de er ansat til.

Derfor er indretningen ikke en af de ting man skal tage let på.

Start med at lægge en plan for, hvad I gerne vil opnå med jeres lokaler. Har i brug for møde faciliteter? Skal der være rekreative områder, eller skal et kontor bare være et kontor.

I mange unge virksomheder, både i fx. tele marketing eller marketing/design virksomheder, er rekreative områder med spil som bordfodboldt og playstation en vigtig del af de åbne områder, så medarbejderne kan stresse af og hygge sig med sine kollegaer.

Men områder som dette, er ikke den bedste løsning for alle virksomheder.

Basale faciliteter

En af de faciliteter, der er basale i de fleste kontorer, er thekøkken, hvor medarbejderne har mulighed for at få en kop kaffe eller the, måske et sted hvor du kan spise deres frokost, sammen med deres kollegaer.

Mødelokaler er ligeledes en meget basal kvalitet i de fleste kontorer, så man kan sidde uforstyret og holde møder med sine kollegaer og externe forretningsforbindelser.

Man kan selvfølgelig også vælge, når man holder møder, at holde dem i mødelokaler ude i byen, så man kan have adgang til nogle andre faciliter, end dem man har adgang til på sit eget kontor.

Hvordan gør du?

Da Lokalebasen.dk i juni 2014 flyttede til en ny base på Østerbro, blev vores store kontor indrettet og skræddersyet med velfungerende møblement. Noget der har givet os fantastiske arbejdsrammer samt ideelle møde- og arbejdsmiljøer.

Vi valgte at benytte et design firma, der havde en stor viden og erfaring inden for indretning, til at stå for indretningen af vores lokaler, både for at få det ud i professionelle hænder, men ligeledes for at få skabt nogle størke rammer, både for vores medarbejdere og for vores externe partnere, der løbende kommer forbi til møder.

Vi kan derfor varmt anbefale det designfirma, der har fået klædt os i arbejdstøjet. Virksomheden har en stærk position på markedet og har indrettet både: kontorer, boliger, fabrikker, restauranter og fra enkelte arbejdspladser til store domiciler. Daniel Space

Se flere billeder

Få hjælp til:

  • Indretning af både mindre og større kontorer
  • Planløsning
  • Design af specielinventar
  • Farve, materialevalg og lyssætning

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage