arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Indretning

Få hjælp til at vælge den rigtige indretning i din virksomhed

Trænger jeres arbejdsplads til ny indretning?

Indretning af erhvervslokaler og kontorer er ikke så ligetil, som man kan forestille sig, da møblerne oftest skal kunne bruges til mere end et formål. Eksempelvis skal de både skabe den rette atmosfære til kunder samt være praktiske og let anvendelige for medarbejderne.

Det første og vigtigste er at have en plan for jeres lokaler i virksomheden. Skal der være mødelokaler, og hvor bør de være placeret? Hvad med rekreative områder, hvor medarbejderne kan stresse af, eller skal kontorer bare være kontorer?

Nogle virksomheder vælger at prioritere rekreative områder højt, da de gerne vil gavne det sociale miljø på arbejdspladsen gennem fx bordtennis og PlayStations, mens andre bruger pladsen til at indrette flere kontorer eller mødelokaler, så flere kan arbejde samtidig og være produktive. Det er derfor i høj grad op til jer selv at bestemme en indretning, der er i overensstemmelse med de generelle værdier i jeres virksomhed.

Nødvendige områder at have adgang til

Et køkken er et must at have i en virksomhed - uanset om det er et større køkken med køleskab og opvaskemaskine eller bare et lille kaffekøkken. Det vigtige er her, at medarbejderne kan få en kop te eller kaffe og eventuelt også spise frokost sammen.

Mødelokaler er også vigtige, da disse oftest er lydisolerede og derved er perfekte at føre samtaler i.

Da Lokalebasen.dk i juni 2014 flyttede til en ny base på Østerbro, blev vores store kontor indrettet og skræddersyet med et velfungerende møblement. Noget, der har givet os fantastiske arbejdsrammer samt ideelle møde- og arbejdsmiljøer.

Med vores samarbejdspartnere har I også mulighed for, at få skræddersyet indretningen til jeres behov. Vi har forhandlet os til fine rabatter for vores kunder, som kan hjælpe jer med at få en rigtig god aftale.

Få hjælp til:

  • Indretning af både mindre og større kontorer
  • Planløsning
  • Design af specielinventar
  • Farve, materialevalg og lyssætning

Få et godt tilbud på møbelindretningen

Udfyld formularen herunder og du vil blive kontaktet inden for få timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage