arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Møblering

Show indretning af virksomhedens kontorer

Overvejer i at skifte ud i kontormøbleringen?

Når der skal indrettes et kontor, er det sjældent den bedste løsning at sende et par medarbejdere i IKEA med en trailer, da der skal tænkes over flere af aspekterne ved kontormøbler, end der skal, når du skal indrette stuen i privaten.

Er stilles ligeledes krav fra mange fagforeninger om at medarbejdere skal have hæve- og sænkeborde, så de belaster ryggen mindst muligt.

De fleste skifter gerne kontorstole, skriveborde, sofaer og andre kontormøbler ud fra tid til anden. Specielt Hvis de står over for en flytning. Langt de fleste virksomheder har ofte problemer med at finde de rigtige kontormøbler til deres erhvervslejemål eller kontormiljø. Møbler til kontoret er med til at skabe rammen, stemningen og ikke mindst energien til medarbejderne. Hermed ikke sagt at du skal købe en fed sofa, frem for at være en god motiverende leder. 

Når i indretter jeres lokaler, så skal i tænke på flere af de vigtige områder, så de bliver indrettet rigtigt.

·         Kontorpladser

·         Mødelokaler 

·         Fællesområder

Kontorpladser

For at medarbejderne har et godt arbejdsklima, så er møbleringen en meget vigtig faktor. Her skal der tænkes over om der skal være hæve- og sænkeborde, hvilken type computer der skal benyttes, hvilken type kontorstol der skal benyttes, samt ikke mindst hvilket lys medarbejderen skal sidde i.

Mødelokaler

Du vil gerne holde møder med dine eksterne partnere og dine medarbejdere, derfor er flotte og indbydende mødelokaler vigtige, hvor du skal tage stilling til borde, stole, lys, om der skal være tv skærme, tavler eller lignende. Flotte og tiltalende mødelokaler kan i sidste ende, være det der måske lukker aftalen med din nye kunde.

Fællesområder

Mange kontorfællesskaber har nogle områder, hvor man kan byde besøgende velkommen, bruge tid med sine kollegaer i pauserne, eller når der er fredagsbar eller andet hygge med kollegaerne. Her kan der tænkes i sofaer, lænestole og spil som bordtennis eller bordfodbold.

De rigtige kontormøbler og tilbehør finder dog ikke sig selv, og det kan være bekosteligt at sætte en medarbejder til at lede efter disse. Samtidig kan geografien være et problem i forhold til at få fat i de rigtige møbler. Derfor har vi samlet de bedste udbydere og producenter af kontorartikler og kontormøbler, og har forhandlet rabatter til vores brugere, uanset hvilke kontormøbler, reoler og skabe, udstyr og artikler ønsker der måtte være.

Vi har også en lang række partnere der kan være behjælpelig med alle de små ting man ikke altid tænker over at opdatere i forbindelse med en flytning, nemlig de personlige kontorartikler, som blækpatroner, printere, visitkort, printerpapir, kabler, lamper og andre kontorartikler.

Du kan udfylde boksen herunder og beskrive hvilket behov netop din virksomhed har i forbindelse med jeres flytning til nye lokaler, eller hvis i ønsker at opdatere inventaret i jeres nuværende lokaler. Herefter vil 3 af vores samarbejdspartnere tage kontakt til jer med et uforpligtende tilbud på møblering, kontorartikler og lign.

Står i over for en flytning, skal i være opmærksomme på, at der kan forekomme leveringstid på møbler og i bør derfor tænke det ind i jeres flytteproces.

Få hjælp til

  • Møblering til mødelokaler, kantineområder, receptioner og loungeområder m.m.
  • Kontormøbler: Sofa, Skriveborde, Kontorstole osv. 
  • Kontorartikler, elektronik, kontormøbler og lagerudstyr
  • Et bredt udvalg til det moderne kontor

 

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage