arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Møblering

Få hjælp til at vælge de rigtige kontormøbler til jeres virksomhed

Skal jeres virksomhed til at skifte kontormøbler? Eller er I ved at flytte og ser det derfor som en oplagt mulighed for at skifte møblering?

Når erhvervskontorer skal indrettes, kan det give god mening at lade professionelle gøre arbejdet, da der tit er flere aspekter, som man ikke tænker over eller måske overser. Lad os komme med et eksempel.

Ofte vil en fagforening kræve, at medarbejderne skal have mulighed for at arbejde ved hæve- og sænkeborde, så deres ryg belastes mindst muligt.

Desuden kan det være ganske svært at finde de rette møbler, fordi behovene for dem af og til vil skifte. Ved indretning af kontorlokaler bør I derfor overveje deres funktion:

  • Kontorpladser
  • Mødelokaler 
  • Fællesområder

Kontorpladser

De rigtige kontorborde/stole er med til at sikre, at medarbejderne har det godt, når de er på arbejde. Overvej typen af stol, skrivebordets funktionalitet samt lyset, medarbejderne skal arbejde ved.

Mødelokaler

Mødelokalet er vigtigt, da I ønsker intimitet, men samtidig gerne vil præsentere flotte og indbydende lokaler. Her skal I tage stilling til indretningens visuelle udtryk, altså hvordan borde, stole og lys fremstår og spiller sammen. I bør også overveje, om der skal være tv skærme, tavler, projektor eller lignende.

Fællesområder

Mange kontorfællesskaber har områder, hvor man kan byde besøgende velkommen, bruge tid med sine kollegaer i pausen, holde fredagsbar eller anden hygge med kollegerne. Her skal der tænkes i sofaer, lænestole og spil som bordtennis eller bordfodbold - noget, der alt sammen kan styrke fællesskabet i jeres virksomhed.

Indkøb kan være besværligt

Det bliver hurtigt meget besværligt at lade en medarbejder stå for at finde nye møbler til jeres virksomhed, hvis I ikke kender jeres præcise ønsker. Ligeledes kan geografien være et problem med hensyn til at finde den perfekte møblering. Derfor har vi samlet de bedste udbydere og producenter af kontormøbler og kontorartikler. Vi har desuden forhandlet os til rabatter for vores kunder, uanset hvad ønskerne måtte være.

Vores samarbejdspartnere vil være behjælpelige med alle de småting, man ikke altid tænker over i forbindelse med en flytning. Det gælder nemlig ting som blækpatroner, printere, visitkort, printerpapir, kabler, lamper osv.

Få hjælp til

  • >t udvælge de rette møbler
  • Møblering til kontorlokaler, mødelokaler, fællesområder m.m.
  • Kontorartikler, elektronik, kontormøbler og lagerudstyr

Står i over for en snarlig flytning, skal I dog være opmærksomme på, at der kan forekomme leveringstid på møbler, især hvis I skal have mange. Derfor skal dette tænkes ind i jeres planlægning.

Få et godt tilbud på erhvervsmøbler

Udfyld nedenstående med en beskrivelse af jeres behov og I vil blive kontaktet inden for få timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage