arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Rengøring af Erhvervslokaler

Få et gennemarbejdet tilbud på rengøringshjælp til jeres virksomhed

Arbejd i rene omgivelser uden unødvendig anstrengelse.

Er I flere end en håndfuld medarbejdere på kontoret, kan I med fordel hyre et rengøringsfirma. Selvom I er mange, der kan gøre rent, er det mere reglen end undtagelsen, at rengøringen ikke bliver overholdt. Desuden kan jeres medarbejdere fokusere på selve arbejdet i stedet for at skulle gøre rent i lokalerne.

Rengøring udenfor arbejdstiden

Et professionelt rengøringsfirma sørger for, at kontoret renses for støv, overfladebakterier og dårlig lugt - for både jeres medarbejdere og gæster forventer, at kontoret er rent. Rengøringen foregår typisk uden for jeres arbejdstider, så ingen vil blive forstyrret midt i arbejdet.

Erhvervsrengøring foregår typisk gennem rammeaftaler, hvilket medfører fleksibilitet for både jeres virksomhed og rengøringsfirmaet. På denne måde bliver det langt nemmere at arrangere rengøringen efter jeres virksomheds behov. Eksempelvis kan I bestille ekstra rengøring i forbindelse med en firmafest eller ved åbent hus. Modsat kan I også afmelde rengøring i ferieperioder.

Europæiske undersøgelser viser, at et rent arbejdsområde både øger arbejdsindsatsen og inspirerer medarbejderne til selv at rydde op efter sig. Rene lokaler hjælper også med at holde medarbejderne raske, fordi de ikke udsættes for støv og bakterier i samme omfang, som når der ikke rengøres. På flere punkter vil en grundig rengøring af en professionel virksomhed således effektivisere jeres eget arbejde.

Regelmæssig rengøring i virksomheden

Vi har samlet de bedste rengøringsselskaber og kan tilbyde vores kunder og partnere fordelagtige priser. Så står I og overvejer en rengøringsordning, er dette noget I bør tage i betragtning.

Få hjælp til:

  • Professionel og stabil rengøring
  • Svanemærket kvalitetsrengøring
  • Løbende kvalitetstjek
  • Vedligeholdelse af udendørsarealer
  • Vinduespolering

Få mere information

Udfyld formularen og I vil blive kontaktet inden for få timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage