arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Skiltning

Show skiltning

Kan dine kunder og samarbejdspartnere finde dig?

Når du som virksomhed laver skilte, så er det ikke noget du gør for sjov. Du gør det for at dine kunder og medarbejdere kan finde rundt i forbindelse med at de benytter jeres lokaler. Kan man ikke finde rundt når man besøger en virksomhed, så bliver man irriteret og kan risikere at komme for sent til fx. et møde.

Hvordan skal i skilte?

Der er stor forskel på hvordan man som virksomhed skal skilte, alt efter størrelsen på virksomheden, samt intentionerne bag skiltningen.

Hvis man driver en butik, så er det vigtigt at man skilter med sit logo, sine åbningstider og har en plan i forhold til hvordan dit POS materiale skal fremvises for dine kunder.

Er der tale om en stor virksomhed med mange hundrede ansatte, så skal der måske skiltes til receptionen, områder af kontoret, mødelokaler og måske til auditorium og kantine. Dette er både for at fortælle medarbejderne, nye som gamle, hvor de forskellige områder er, men også hvis der er gæster udefra på besøg, så de kan komme hurtigt til et vigtig møde.

I disse store kontorbygninger, er det også vigtigt at have index skilte ved indgangen og parkeringspladsen, så man hurtigt kan finde frem til det område man søger.

Må i gerne skilte?

Det er en god idé at få udlejerens tilladelse og eventuelle offentlige godkendelser i forbindelse med skiltning, hvilket kan tage tid, der kan være besværlige processor, fx. hvis man ligger ud til en vej, kan der være regler i foorhold til afstanden til vejen dkiltningen må stå, samt udformningen af din skiltning.

Vores samarbejdspartner være behjælpelig med at få det juridiske på plads, og de er desuden godkendt af de største ejendomsselskaber i Danmark.

Skal I have hjælp?

Da vi flyttede ind i vores nye lokaler på Østerbro, var vi meget bevidste om, at skiltningen skulle være i orden, både så forbipasserende kunne se det var her vi holdte til, men ligeledes også så vores gæster kunne finde rundt, når de var budt indenfor i lokalerne.

Vi fandt derfor en god samarbejdspartner, som vi gerne vil ambefale til vores brugere, når I skal ud og have styr på skiltningen i forbindelse med jeres lokaler.

Se eksempler på virksomhedens arbejde.

Få hjælp til

  • Statiske og elektroniske skilteløsninger i høj kvalitet
  • Supergrafik, glasdekorationer og digitalprint i folier
  • Opmåling og design af skilte
  • Hjælp til det juridiske ved opsætning

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage