arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Telefonpasning

Show telefonopkald

Vil du aflaste dine medarbejdere i travle perioder?

Et telefonopkald kan i perioder være utroligt irriterende når du driver en virksomhed, det kan være du får de samme spørgsmål igen og igen, eller det kan være du ønsker at aflaste dine medarbejdere, så du kan arbejde mere struktureret, uden at skulle afbrydes af telefonens ringen i arbejdstiden.

Her kan en professionel telefonservice komme ind og hjælpe din virksomhed, så i stadig fremstår professionelle, men har mulighed for at passe jeres arbejde, imens andre passer jeres telefon - og altid tager den.

Hvad er fordelen?

Det kan være en kæme fordel at outsource din telefonpasning, både hvis du føler dine medarbejdere ikke har tiden til telefonpasningen, menogså hvis du driver en virksomhed, hvor de mest alm. spørgsmål, er dem der bliver ringet om hele tiden.

Det kan også være du driver en lille virksomhed, hvor du ikke har mulighed for at være tilgængelig hele tiden og derfor ønsker at der sidder nogen og tager godt imod dine kunder, så dine kunder kan være trygge omkring at du vil ringe tilbage når du har tiden.

Der findes nogle yderst kompetente virksomheder der kan agere reception for dig og din virksomhed, de tager altid telefonen når dine kunder ringer ind og giver dermed et godt indtryk af din virksomhed, så du kan være helt rolig i dit valg af denne outsourcing.

Du kan samtidig spare nogle penge, hvis du kun skal betale når du modtager opkald, frem for at skulle have en kundeservice medarbejder siddende til at svare på dine kunders spørgsmål på en fast løn.

Dine fordele:

  • Spar penge på din kundeservice
  • Få mere tid til det der betyder noget
  • Spar tid på at besvare de samme spørgsmål igen og igen
  • Få et professionelt ansigt udadtil

Læs mere om, hvordan telefonpasning fungerer 

Hvorfor anbefaler vi det?

Hos Lokalebasen er vi rigtigt glade for at vi har outsourcet vores telefonhenvendelser. Vi får ote gentagne spørgsmål fra brugere der har brug for hjælp til bestemte områder på vores hjemmeside, spørgsmål som vores samarbejdspartner er oplært i at besvare, så vores brugere får en konsistent hjælp i deres søgen, men samtidig får et svar med det samme når de ringer til os, så vi ikke skal tænke på om der sidder nogen og venter ved telefonen, når brugerne ringer ind.

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved atoprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage