Søg erhvervslokale i hele Danmark

Hvad skal I huske, når I skal flytte?

Lokalebasen flyttede i sommeren 2014 til en stor kontorbase på Østerbro i København. Vi prøvede at forberede os så godt som muligt, men stødte på nogle udfordringer undervejs i flytningen, som vi kunne have undgået.

HENT FLYTTEGUIDE

Telefonpasning

Show telefonopkald

Vil du aflaste dine medarbejdere i travle perioder?

Et telefonopkald kan i perioder være utroligt irriterende når du driver en virksomhed, det kan være du får de samme spørgsmål igen og igen, eller det kan være du ønsker at aflaste dine medarbejdere, så du kan arbejde mere struktureret, uden at skulle afbrydes af telefonens ringen i arbejdstiden.

Her kan en professionel telefonservice komme ind og hjælpe din virksomhed, så i stadig fremstår professionelle, men har mulighed for at passe jeres arbejde, imens andre passer jeres telefon - og altid tager den.

Hvad er fordelen?

Det kan være en kæme fordel at outsource din telefonpasning, både hvis du føler dine medarbejdere ikke har tiden til telefonpasningen, menogså hvis du driver en virksomhed, hvor de mest alm. spørgsmål, er dem der bliver ringet om hele tiden.

Det kan også være du driver en lille virksomhed, hvor du ikke har mulighed for at være tilgængelig hele tiden og derfor ønsker at der sidder nogen og tager godt imod dine kunder, så dine kunder kan være trygge omkring at du vil ringe tilbage når du har tiden.

Der findes nogle yderst kompetente virksomheder der kan agere reception for dig og din virksomhed, de tager altid telefonen når dine kunder ringer ind og giver dermed et godt indtryk af din virksomhed, så du kan være helt rolig i dit valg af denne outsourcing.

Du kan samtidig spare nogle penge, hvis du kun skal betale når du modtager opkald, frem for at skulle have en kundeservice medarbejder siddende til at svare på dine kunders spørgsmål på en fast løn.

Dine fordele:

  • Spar penge på din kundeservice
  • Få mere tid til det der betyder noget
  • Spar tid på at besvare de samme spørgsmål igen og igen
  • Få et professionelt ansigt udadtil

Læs mere om, hvordan telefonpasning fungerer 

Hvorfor anbefaler vi det?

Hos Lokalebasen er vi rigtigt glade for at vi har outsourcet vores telefonhenvendelser. Vi får ote gentagne spørgsmål fra brugere der har brug for hjælp til bestemte områder på vores hjemmeside, spørgsmål som vores samarbejdspartner er oplært i at besvare, så vores brugere får en konsistent hjælp i deres søgen, men samtidig får et svar med det samme når de ringer til os, så vi ikke skal tænke på om der sidder nogen og venter ved telefonen, når brugerne ringer ind.

Få mere information

Ufyld nedenstående, og du vil blive kontaktet inden for to timer i hverdage mellem 8.00-16.00.