arrow_upward

1 kontorhotel: Viborg

Denne liste viser ledige kontorhoteller til leje i Viborg. Du kan justere din søgning ved bl.a. at angive pris og størrelse på ønskede kontorhotel. Klik på kontorfællesskaber i listen for at se detaljerLæs mere

Opret en søgeagent

Kontorfællesskab i Viborg

Viborg er en by, der ligger centralt i Midtjylland, som hører til Viborg Kommune og Region Midtjylland. I Viborg er der flere attraktive kontorfællesskaber, som dagligt bruges af virksomheder i forskellige størrelser. Der vil typisk også være erhvervsdrivende, der driver vidt forskellige erhverv. Alt dette er med til at skabe et super dynamisk og kreativt arbejdsmiljø. Det er blandt andet derfor, at kontorfællesskaber ofte er den foretrukne kontorløsning blandt erhvervsdrivende i Viborg.

Kontorfællesskaber med suveræn placering

Er det et ønske at leje sig ind i et kontorfællesskab, så er der gode muligheder for at finde et i Viborg, der passer til virksomhedens behov. På Toldboden kan der findes moderne kontorfællesskaber, som har en yderst populær placering. Her er der tale om det populære OfficePark Toldboden, hvor der er kontorfællesskaber med beliggenhed centralt i Viborg. Det er derfor en perfekt placering for erhvervsdrivende, der ønsker at være synlige i lokalsamfundet og være tæt på alt det, der rykker sig i byen. Banegården og Rutebilstationen er kun få minutter væk fra kontorfællesskaberne, mens der samtidig er gode tilkørselsforhold. Erhvervsdrivende kan derfor med fordel rekruttere arbejdskraft i de omkringliggende byer, da tilgangen til kontorfællesskaberne er ganske simpel. Det er også en stor fordel for virksomheder, der ofte holder møder i andre byer, at det er nemt at komme til og fra kontoret. I kontorfællesskaberne er det gerne muligt at leje kontorlokaler i forskellige størrelser, så virksomheder i forskellige størrelser kan tilpasse sig uden de store problemer. Det vil derudover også typisk være muligt at få egen lås til kontorlokalerne, så der både er mulighed for at være en del af det aktive miljø blandt de andre erhvervsdrivende, men det er så også muligt at trække sig lidt væk, hvis der er brug for dette.  

Kontorfællesskabernes fordele

Der er mange fordele ved at vælge et kontorfællesskaber som kontorløsning, og det er især blandt de mindre og mellemstore virksomheder. Der er nemlig flere udgifter, som deles blandt kontorfællesskabets brugere, eller så er de med i prisen. Dette kan være printere og internet, som er typiske ting, der er nødvendige, men samtidigt kan deles. Det vil formentligt også være køkken- eller kantinefaciliteter, som bliver delt blandt kontorfællesskabets brugere. Det er ofte her, at de mange erhvervsdrivende kan mødes over en frokost og dele erfaringer fra det til tider hektiske erhvervsliv. Disse gode råd kan ende med at være guld værd for virksomheden i fremtiden.

Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage