arrow_upward
Dk copenhagenDk odense

En nem vej til dit nye kontorhotel

Søg gratis blandt 320 kontorhoteller og coworking spaces i hele Danmark

Vælg type
Lager / produktiondone
Parkeringdone
Virtuelt kontordone
Butikdone
Kontorhoteldone
Mødelokalerdone
Coworkingdone
Kontordone
Lokalebasen.dk A/SÆbeløgade 4, 1.2100 København Ø(+45) 70 20 08 14info@lokalebasen.dkCVR: 31627877
100% gratis og uforpligtende
Bredt udvalg af lejemål i hele Danmark
Nemt, hurtigt og sikkert
Dk

Find let det rette kontorhotel

Lokalebasen.dk giver dig en gratis, opdateret oversigt over ledige kontorhoteller i hele landet. Du får adgang til et stort og alsidigt udvalg af kontorhoteller på en brugervenlig måde. Det gør det nemt for dig at få overblik over mulighederne og finde frem til et kontorhotel, der matcher netop din virksomheds behov.

Søg via kortet eller søgefeltet øverst på siden. Eller gør processen endnu nemmere og opret en søgeagent. Så får du automatisk besked, når vi får kontorhoteller på siden, der er relevante for din virksomhed.

Få e-mails med nye lejemål
  • Newsec
  • Red
  • Cbre
  • Ncc
  • Colliers

Nye kontorhoteller

Få overblik over markedet for kontorhoteller

På Lokalebasen.dk får du en nem, effektiv oversigt over et stort udvalg af alle slags kontorhoteller i hele Danmark. Så uanset din virksomheds krav til lokalitet, størrelse, pris, services, brand m.m. finder du let et kontorhotel, der matcher netop jeres behov.

Vores annoncer er altid aktuelle, og du kan filtrere din søgning efter beliggenhed, størrelse og priser, så du nemt får overblik over kontorhoteller, der matcher din virksomheds kriterier.
Opretter du en søgeagent, får du straks en mail, når vi bringer relevante kontorhoteller på siden, så du hurtigt kan slå til og tage kontakt til udlejeren

Det er essentielt for os, at du får en god oplevelse, når du benytter vores side. Derfor står vores team altid klar til at hjælpe dig på mail, chat eller telefon, hvis du har nogle spørgsmål. Ydermere har vi bl.a. sammensat en tjekliste til jeres flytning og henviser nu også til en vifte af serviceydelser, der kan gøre processen endnu lettere.

Vi sørger herudover løbende for en innovativ videreudvikling af vores side og services og anvender ny teknologi, der kan sikre din virksomhed et endnu nemmere forløb.
Bl.a. udarbejder vores Google Certificerede fotograf virtuelle fremvisninger af udvalgte lejemål, så du kan opleve dem interaktivt fra computer eller smartphone. Og vi kan nu også hjælpe dig med at finde kontorhoteller i Norge og Sverige.

Vi ser frem til at hjælpe dig nemt og sikkert frem til det rette kontorhotel.

Hvorfor vælge et kontorhotel?

Kontorhotel i Danmark


For mange mellemstore og store virksomheder, er kontorhoteller ofte en ideel løsning. Herunder finder du en oversigt over de mange fordele, der er for din virksomhed ved at vælge denne løsning.

Læs mere

Kontorhoteller giver stordriftsfordele

Der er mange overvejelser at gøre sig i forbindelse med valg af et kontorhotel – priser er en af dem. Ofte er der faktisk en betydelig økonomisk gevinst ved at placere din virksomhed i denne type kontor. Forskellige kontorhoteller har naturligvis forskellige priser, men da man i et kontorhotel er flere forskellige firmaer lejet ind i samme ejendom, deler man visse arealer og faciliteter - og dermed også en lang række faste udgifter. Der kan for eksempel være tale om udgifter til rengøring, mødelokaler, kantine, internet og lignende. I flere tilfælde deles også reception, og i den forbindelse deler virksomhederne også omkostningerne i forbindelse med denne. Det enkelte firma behøver i disse tilfælde dermed ikke at ansætte personale til receptionen – og sparer også på den måde ressourcer.

Din virksomhed får større agilitet

Ved en almindelige lejekontrakt, er der typisk en lang opsigelsesperiode, men dette undgår man ved leje af kontorhoteller. Her er der som regel en langt kortere opsigelsesfrist, end det er tilfældet ved andre lejekontrakter. Med et kontorhotel kan din virksomhed derfor hurtigere flytte til andre lokaler, hvis virksomheden for eksempel udvider, har brug for en anden beliggenhed eller en anden type lokaler. Denne løsning byder dermed på en større agilitet for din virksomhed end traditionelle kontorer gør.

Netværk med andre virksomheder

I et kontorhotel er de enkelte firmaer typisk placerede i aflukkede lokaler, og du får på den måde 100% ro til at koncentrere dig om din egen virksomhed. Samtidigt deles visse fællesarealer, som for eksempel kantinen, og her har du og dine medarbejdere så mulighed for at netværke og sparre med repræsentanter fra bygningens øvrige virksomheder. Denne mulighed for social kontakt på tværs af virksomheder giver ofte øget inspiration og motivation hos de enkelte parter. I visse tilfælde kan der åbnes døre til helt nye samarbejder. Der er kort sagt masser af fordele ved at vælge denne form for kontorer. Her på siden finder du en overskuelig oversigt over kontorhoteller i hele landet, så du hurtigt kan sammenligne på parametre som priser, beliggenhed etc. og nemt finde den helt rigtige løsning for din virksomhed.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage