arrow_upward

Denne liste er baseret på ledige kontorlokaler til leje i Humlebæk. Du kan justere din søgning ved bl.a. at angive pris og størrelse på det kontor du leder efter. Klik på kontorer i listen for...Læs mere

Opret en søgeagent

Kontor i idylliske omgivelser i Humlebæk

Når man siger Humlebæk, tænker de fleste garanteret på Øresund, Strandvejen og Louisiana Kunstmuseum, men Humlebæk er meget mere end det. Det er også et ideelt sted for virksomhedsdrivende at have kontor, idet den umiddelbare nærhed til København blandet med den lokale idyl skaber den helt rette stemning for den sunde virksomhed. Læs med her og bliv klogere på fordelene ved at etablere kontor i Humlebæk.

Lokal idyl

Humlebæk er idyl, naturskønne omgivelser, smukke strande, lokale butikker, og ikke mindst er det et oplagt sted for virksomheder. Du er trukket væk fra København, nordpå i det eftertragtede Nordsjælland, som man unægteligt forbinder med luksus og kvalitet, og det er altså ikke dårlige stempler at kunne sætte på sin virksomhed. Udover en adresse med et ekstraordinært godt ry får du med en beliggenhed i Humlebæk også rigtig gode transportmuligheder – både til København og videre ud i landet, og det er meget nemt for dine kunder at komme til dig og for dig at komme til dine kunder. Lige præcis den fleksible transport skal man ikke kimse af. Jo mere besværligt det er at komme til en adresse, jo sværere vil det være at få overtalt folk til at komme på besøg.

Hvilken kontortype?

Når først du har besluttet dig for et kontor i Humlebæk, er næste ting, du skal tage stilling til, hvilken kontortype du er ude efter. Vil du gerne være en del af et større kontorfællesskab? Vil du have eget kontor med plads omkring dig og måske endda lagerplads? Eller er du ude efter noget helt tredje? Jo mere man er klar over egne ønsker og behov for kontortypen, jo nemmere bliver det at finde frem til lige netop det, som passer til dig og din virksomhed.

En anden faktor, man skal overveje, er, hvorvidt man ønsker at leje eller eje. Der er naturligvis fordele og ulemper ved begge, og igen afhænger det af, hvem du er, og hvad din virksomhed er for en. Har man en nystartet virksomhed, kan det ofte være en god idé at leje, idet det giver en større fleksibilitet, hvis man pludselig er nødt til at rykke videre til større lokaler. Omvendt kan det være et stort plus at eje, så man egenhændigt kan bestemme, hvordan rammerne for ens virksomhed skal være.

Der er alle muligheder i Humlebæk, og det gælder bare om at afsøge markedet. Det perfekte kontor for dig ligger garanteret og venter et sted i Humlebæk.

Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage