arrow_upward

Denne liste viser virtuellekontorer i København Ø. Brug filteret for at ændre din søgning og bestil information på de emner, du er interesseret i for at få kontaktoplysninger til udlejer.Læs mere

Opret en søgeagent

Virtuelt kontor i København Ø

De virtuelle kontorer vinder for alvor indpas i disse tider, og det er ikke svært at forstå hvorfor. Med et virtuelt kontor er du ikke bundet til at arbejde fra ét konkret sted, men du har samtidig alle de fordele – såsom adgang til mødelokaler og telefonservice – der hører til det konkrete sted. Der er lige så mange måder at drive forretning på, som der er forretningsdrivende mennesker. Alle har forskellige tilgange og metoder, og alle gør i bund og grund tingene på deres egen måde. Nogle ting er dog meget universelle, og én af dem er blandt andet ønsket om, at ens forretning skal trives og vokse. Her vil vi se nærmere på det virtuelle kontor, hvordan det kan bidrage til din virksomheds vækst, og hvorfor det kan være en stor fordel at have et virtuelt kontor med adresse i København Ø.

De virtuelle kontorer

Alle virksomheder har forskellige behov, og hvis du og din virksomhed ikke har brug for et fysisk kontor, men alligevel gerne vil have professionelle rammer omkring virksomheden – blandt andet med adgang til mødelokaler samt ydelser som eksempelvis telefonservice og pakkemodtagelse – så er et virtuelt kontor måske vejen frem. Lejer du dig ind i et virtuelt kontorfællesskab, får du en attraktiv adresse til meget billige penge, du får telefon- og kontorservice, adgang til lækre mødelokaler og hjælp til administrative opgaver. Kort sagt får du alt det, du har brug for, og ikke noget, du ikke har brug for. Når dine kunder skal på besøg hos dig, vil de formodentlig sætte stor pris på, at mødelokalet eller kantinen ligger centralt og lettilgængeligt, og det gør det i København Ø.

Hvorfor lige København Ø?

For langt de fleste virksomheder er det en fordel at have base i så stor en by som muligt, og særligt København har det hele. Her vil vi imidlertid se nærmere på København Ø som base for dit kommende lejemål, idet du i København Ø får rigtig gode muligheder for en attraktiv adresse til billige priser, ligesom infrastrukturen er helt i top. Der er et væld af offentlige transportmuligheder, motorvejen er nem at komme til og fra, ligesom lufthavnen kun er et par metrostop væk. En tilgængelighed, som den du får i København Ø, vil give god mulighed for mange forskellige typer af givende kundemøder. Når man siger København Ø, tænker de fleste kvalitet, diversitet og kultur, og i rigtig mange virksomheders tilfælde er det gode ord at kunne kode sammen med virksomheden

Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage