arrow_upward

2 virtuelle kontorer: København S

Denne liste viser virtuellekontorer i København S. Brug filteret for at ændre din søgning og bestil information på de emner, du er interesseret i for at få kontaktoplysninger til udlejer.Læs mere

Opret en søgeagent

Fuldt overblik

Bestil information

Free and noncommittal

Kontakt udlejer

Lej et virtuelt kontor i København S

Når man driver virksomhed, er rigtig mange interesserede i at spare penge, hvor de kan. En af de rigtig gode måder at spare penge på er ved at være meget opmærksom på kun at betale for det, man i bund og grund har brug for – det gælder også ens kontor. Vi skal her se nærmere på de virtuelle kontorer, og vi besvarer spørgsmål som: Hvad er et virtuelt kontor? Hvorfor er det i mange tilfælde en rigtig fornuftig løsning? Hvorfor er lige præcis København S en helt oplagt kontorbeliggenhed? Hvad kan København S helt særligt bidrage med, når det kommer til virtuelle kontorer?

Det virtuelle kontor

Alt hvad der er virtuelt, kan nogle gange godt virke en smule abstrakt, men når det kommer til virtuelle kontorer, er det slet og ret en rigtig god forretning. Forholder det sig i din virksomhed således, at der ikke er behov for et fysisk kontor, men har I alligevel brug for lejlighedsvis adgang til mødelokaler og andet? I så fald er et virtuelt kontor garanteret den helt rette løsning for jer. Med den løsning har I ikke et fysisk sted, hvor I kan arbejde, men I har alle de andre praktiske ting – dvs. mødelokaler, telefonservice, adresseservice, hjælp til posthåndtering og receptionist. Fordelene ved et virtuelt kontor er mange, men først og fremmest er det prisen. Til en lille sum penge kan jeres virksomhed få en yderst attraktiv adresse samt en masse administrativ hjælp i hverdagen. En anden fordel er, hvis I lejer jer ind i København S.

Kontor i København S – derfor

Der er mulighed for at få et virtuelt kontor over det meste af landet, men af mange årsager og i mange tilfælde er en beliggenhed i København S et rigtigt fornuftigt valg. Her ligger man først og fremmest centralt i den danske hovedstad, hvilket er en fordel for langt de fleste virksomheder. Her er lettilgængelig offentlig transport, kort vej til motorvejen, og særligt i København S fås en helt oplagt beliggenhed i forhold til lufthavnen. Det er altså nemt for jeres kunder at komme på besøg, uanset hvilken transporttype de benytter sig af.

København S er et område med stor diversitet – både for private og i virksomhedsregi – og der er ikke den type virksomhed, som ikke passer perfekt ind her

Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage