Trives du i en koordinerende funktion, befinder du dig godt med administrative opgaver, og kommunikerer du flydende på både dansk og engelsk? Så er du måske den PA/koordinator, vi søger til en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt hos Lokalebasen.dk.
Lokalebasen.dk er en online portal, der formidler erhvervslejemål i hele Danmark. Vi har eksisteret siden 2008 og udviklingen er gået stærkt. Vi er repræsenteret i en række andre lande med vores internationale brand MatchOffice, samt flere nye lande er på vej. Vi er med andre ord en virksomhed i vækst.
Vi har en startup kultur og derfor vil du også få ansvaret for større eller mindre projekter, i kortere eller længere perioder.
Dine arbejdsopgaver vil være opdelt mellem at hjælpe vores administrerende direktør og være kontorets koordinator. Opgaverne vil bl.a. omfatte diverse administrative opgaver, såsom:
Arbejdstiden ligger mellem 8.00 og 17.00 i hverdage og derudover vil der være behov for, at du indimellem kan arbejde en halv time om aftenen eller en time eller to om søndagen, dette kan dog foregå hjemmefra.
Om dig:
Vi forestiller os, du har en kort/mellemlang uddannelse, HA, BA, kontoruddannelse eller lign. Du er nyuddannet eller har et par års erfaring fra en lign. stilling.
Som person arbejder du proaktivt og selvstændigt med dine opgaver. Den administrerende direktør befinder sig ofte ude af huset, og det er derfor afgørende, at du tør tage ansvar og trives i tovholderrollen. Struktureret, serviceminded og omhyggelig er desuden et par af dine kendetegn, ligesom du kommunikerer flydende på både dansk og engelsk og i det hele taget er en god formidler.
Om Lokalebasen.dk:
Vi holder til på Østerbro med ca. 25 ansatte. Omkring halvdelen af vores medarbejdere er studiemedarbejdere, så du kommer til at arbejde i et ungt miljø, hvor der er mulighed for frokostordning.
Ansøgningsfrist er den 19. februar 2018, men send gerne ansøgningen snarest. Ansøgning samt eventuelle spørgsmål sendes til Frederikke Ravn Wigen på frw@lokalebasen.dk. Vi indkalder løbende til samtaler.