Lys og lækker erhvervslejlighed…
Erhvervslejligheden passer perfekt til en mindre virksomhed, eller klinik mm.
Indeholder en stor entré, et lille værelse / depotrum, stort soveværelse / møderum med skabsvæg, lækkert badeværelse med brusekabine, stor og lys vinkelstue med lyse trægulve samt halvåbent flot og funktionelt køkken.
God plads og store rum - fin til flere former for klinik mm..
Tæt på busser, Letbanen og Odder by.
Sund renoveret ejendom, hvor der i tilknytning er liberalt erhverv, grønne arealer, snerydning mm.
Lejligheden er en separat del af tidligere portnerbolig, og der er øvrige erhverv på adressen.
Dette er et umøbleret kontor, som du kan tilpasse til lige præcis dine behov. Blandt en hel række faciliteter der tilbydes, er bl.a. kontorets badefaciliteter en attraktiv mulighed for dine medarbejdere i dagligdagen. Et velindrettet tekøkken på kontoret sikrer, at du altid kan servicere dine medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder godt. Kontoret er udstyret med gode opbevaringsrum, så du kan gemme alt det væk, som ikke bør ligge fremme på kontoret i dagligdagen.
Værelsestyper
Spisefaciliteter
Kontorfunktioner
Lej kontoret på Skovdalsvej 2 i Odder, 8300, udbudt til byens gennemsnitlige lejepris på 6402,92 DKK pr. måned. Med lejepriser svarende til områdets gennemsnit, kan dette kontor lejes til årlig leje fra 635 DKK pr. kvm. Uden at overskride områdets gennemsnitlige priser, starter den årlige leje for dette kontor fra 76800 DKK. Odder er et sted hvor virksomheder kommer af en grund, nemlig for at opleve den udviklede infrastruktur. Hvis du er interesseret i at leje et kontor, men stadig har spørgsmål til udlejeren, kan du stille dine spørgsmål ved brug af kontaktformularen.
Flod er 792 m fra kontoret, hvilket bidrager til områdets generelle tiltrækningskraft. 583 m fra kontoret ligger sø som med garanti vil hjælpe dig med at oplade batterierne.
Har du ikke fundet dit ønskede lokale?
Opret en gratis søgeagent og få automatisk besked.
Vi sender dig en mail, hver gang vi bringer annoncer, der matcher dine behov.