100% gratis og uforpligtende
100% gratis og uforpligtende
Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Aarhus
100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER
Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen?
Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output.
Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker.
Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning.
KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER:
Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.
Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.
Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.
Kontaktoplysninger
Det er nemt at komme til og fra bygningen. S-togsstationen ligger 2 minutters gang fra mødelokalet. Aircondition er en af de moderne faciliteter i dette mødelokale. Parkeringspladser er tilgængelige for dig og dine gæster. Ved at leje dette mødelokale får du som lejer topmoderne mødefaciliteter, professionel service og venlig betjening af dig og dine gæster. Efter behov kan frokost og forplejning inkluderes i lejeaftalen.
Basic
Værelsestyper
Spisefaciliteter
Kontorfunktioner
Ved at afholde møder i Aarhus C sikrer du en komfortabel oplevelse for dine forretningspartnere. Mødelokalet kan rumme op til 3 personer - hvilket muliggør rammerne for videndeling, samarbejde og idéudvikling. Med et areal på 75.0 kvm, er dette mødelokale velegnet til mindre hold. Spørg udlejer direkte om dette mødelokale på M. P. Bruuns Gade 25, i Aarhus C, 8000, ved at benytte kontaktformularen. Ved at udfylde annoncens kontaktformular, kan du modtage information og stille spørgsmål om dette mødelokale.
Mødelokalet på M. P. Bruuns Gade 25 er en optimal løsning til dine business events, idet der kun er 604 m til bymidten. Mødelokalet ligger i en af de mere livlige dele af Aarhus, som har 273077 indbyggere.
Har du ikke fundet dit ønskede lokale?
Opret en gratis søgeagent og få automatisk besked.
Vi sender dig en mail, hver gang vi bringer annoncer, der matcher dine behov.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.