Har du viljen og erfaringen til selvstændigt at udvikle og drive et stort årligt budget? Herunder det fulde ansvar for valg af platforme, fremgangsmåde og kampagne-opbygning? Så kan du være den rette til denne stilling.
Virksomheden:
I 2014 fusionerede Lokalebasen, der formidler erhvervslokaler, med MatchOffice, der er en verdensdækkende portal for kontorhoteller. Samlet er virksomheden præsenteret i 121 lande, herunder med stor tilstedeværelse i Danmark, Sverige, Norge, Frankrig, Tyskland, Spanien, Italien, Holland, Belgien, Singapore, Hong Kong, Indien m.fl. Virksomheden har et stærkt SEO-team, som også har ansvaret for paid-marketing, og det er disse budgetter, som vi ønsker at optimere.
Stillingen:
Som vores nye online paid marketing manager vil du få ansvaret for alle paid-kampagner, herunder et årligt AdWords-budget på fire millioner kroner. Du vil have fuld adgang til SEO- og udviklingsressourcer, såvel som virksomhedens multisproglige kompetencer.
Du får ansvaret for, at vores team arbejder målrettet med paid-kampagnerne, og du vil derudover have kontakt til vores eksterne leverandører i Tyskland, Spanien m.fl. Det fulde ansvar for budgettet, herunder hvordan det bruges på tværs af diverse platforme, vil tildeles den succesfulde kandidat.
Ansvarsområder:
Din profil:
Du får en yderst central rolle i en virksomhed på vej ud i verdenen, både ift. stærkere tilstedeværelse såvel som nye produkter. Du vil hurtigt få ansvaret for en af virksomhedens vigtigste kanaler og opleve en stejl læringskurve fra start. Sociale arrangementer, frokostordning og en konkurrencedygtig løn tilbydes.
En virksomhed med fladt hierarki og højt til loftet beliggende på Østerbro. For spørgsmål eller ansøgning kontakt da konsulent, Rasmus Dahl på (+45) 28116580 eller send CV til rd@lokalebasen.dk