Workshops der skaber større kundeværdi

Workshops der skaber større kundeværdi

09
okt
2014
Anne-Kathrine Utzon
Produktive workshops, der sætter frit løb for kreativiteten, skal skabe større værdi for Lokalebasen.dk’s kunder
09
okt
2014
Anne-Kathrine Utzon

Lokalebasen.dk’s kontor er i det kreative hjørne flere gange om året, når alle udviklere og statistikere afholder workshops. Danmarks største udlejningsportal for ledige erhvervslejemål har et klart formål med at afholdte workshops – en effektiv måde at arbejde på, der skal skabe større værdi for kunderne.

Thomas Ringling, Product Owner og facilitator for workshoppene uddyber:

”Vi ligger inde med en masse data relateret til lejemål. Det vi ønsker med workshoppene er at få idéer til at give vores kunder et mere nuanceret indblik i, hvor de ligger på markedet. De skal nemt for eksempel kunne finde frem til prisfald og prisstigninger, så de proaktivt kan tilpasse deres lejemål.”

Fokus på brugerhistorier
Workshoppene byder på temaerne: events og statistik og sætter fokus på hvilke hændelser, der er interessante for Lokalebasen.dk’s kunder.

Workshoppene bunder ud i en håndfuld brugerhistorier, og adm. direktør Jakob Dalhoff ser sig yderst tilfreds med udbyttet.

”Vi har gennem workshoppene fået en masse gode idéer på bordet. Det der skal ske fremadrette er at få prioriteret brugerhistorierne og dernæst få implementeret dem, der giver mest værdi for vores kunder. Jeg ser frem til en flere workshops, hvor Lokalebasen.dk vil få kvalitetssikret lejemålene for vores kunder.” 

Søg erhvervslokalerOpret søgeagent
Vores medlemskab
  • Lokalebasen medlemskab logo
  • Lokalebasen medlemskab logo