arrow_upward

2 kontorhoteller: Brøndby

Denne liste viser ledige kontorhoteller til leje i Brøndby. Du kan justere din søgning ved bl.a. at angive pris og størrelse på ønskede kontorhotel. Klik på kontorfællesskaber i listen for at se detaljerLæs mere

Opret en søgeagent

Kontorfællesskaber i Brøndby

Brøndby er en by i Brøndby Kommune, som hører til Region Hovedstaden. I Brøndby er der flere forskellige kontorfællesskaber, som er med til at gøre byen til et yderst attraktivt sted for erhvervsdrivende rundt omkring i landet, der ønsker at komme til Brøndby for at drive deres erhverv.

Moderne kontorfællesskaber i Brøndby

Som erhvervsdrivende er det vigtigt at vide, hvilke byer der har mange forskellige kontormuligheder. Brøndby er en by, som har meget at tilbyde, når det kommer til kontorlokaler. De har blandt andet flere gode kontorfællesskaber, som mange virksomheder allerede nu benytter. På Kirkebjerg Parkvej kan erhvervsdrivende finde flere gode kontorfællesskaber, hvor flere virksomheder arbejder under samme tag. Dette er med til at skabe et helt unikt arbejdsmiljø, hvor erhvervsdrivende med forskellige erhverv har deres daglige gang. Det er blandt mange erhvervsdrivende den foretrukne kontorløsning, da det ofte er muligt at udvide kontorlokaler løbende i kontorfællesskaberne i Brøndby. Det bliver derfor en sikkerhed hos erhvervsdrivende, som kan lægge langsigtede planer med virksomheden i byen, hvor der forhåbentligt på sigt, kommer til at være brug for flere kontorlokaler. I dette område er kontorfællesskaberne placeret lige ved motorvejen og tæt på offentlig transport. Der er derfor gode muligheder for at rekruttere arbejdskraft fra de omkringliggende byer, da transporten til og fra kontorfællesskaberne er ganske ligetil. Det er også en stor fordel, hvis virksomheden ofte har møder i andre byer.

Kontorfællesskaber med god plads

Det er også ofte muligt, at erhvervsdrivende kan leje kontorlokaler i kontorfællesskaber, hvor det er muligt at låse af til egne lokaler. Dette giver erhvervsdrivende følelsen af, at selvom de deler bygningen med en masse andre virksomheder, så er det stadig muligt at have privatliv, som var bygningen ens egen. Kontorfællesskaber skaber også en sammenholdsfølelse blandt bygningens brugere, hvor der kan gives gode råd blandt erhvervsdrivende omkring erhvervslivet. Det er også typisk muligt at låne mødelokaler i kontorfællesskaberne ganske gratis. Dette er en yderst fordelagtig mulighed for den mindre virksomhed, som på dagligbasis formentligt kun har brug for enkelte kontorlokaler, men til større møder kan det være rart at låne et stort mødelokale. På Engager i Brøndby er der også gode muligheder for at leje sig ind i kontorfællesskaber med mange fordele. Der er ofte tilknyttet private parkeringspladser til lejerne af kontorlokalerne i kontorfællesskaberne. Derudover vil der typisk også være gode køkken- og toiletforhold, som kan bruges af bygningens brugere.

Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage