100% gratis og uforpligtende
100% gratis og uforpligtende
Hold dit næste møde eller seminar i CinemaxX Odense
100% RO OM FAGLIGHEDEN - I ANDERLEDES OG INSPIRERENDE OMGIVELSER
Kender du det, når du går i biografen; du træder ind i den mørke biografsal, sætter dig i det bløde sæde, og så snart filmen kører over det store lærred bliver virkeligheden sat på pause - du slapper af, glemmer alt om praktiske gøremål og to-do-lister, og din opmærksomhed er 100% fokuseret på aktiviteterne på det store lærred og lyden, der omkranser dig og suger dig ind i fortællingen?
Lige præcis denne tilstand - den skærpede modtagelighed - som opstår i biografsalens rum, er det, der gør biografen meget velegnet til at afholde møder, seminarer og konferencer. Få dine vigtige budskaber op på det store lærred og inviter dine vigtige kontakter i biografen til et anderledes og inspirerende møde, hvor det intense og fokuserede læringsmiljø skaber de bedste forudsætninger for, at deltagerne går fra mødet med et optimalt output.
Vi har oparbejdet stor erfaring i planlægning og afvikling af møder, seminarer, foredrag, konferencer og events i alle størrelsesordener, og vi har et dedikeret team ansat til udelukkende at varetage B2B-arrangementer. Vi er din medarrangør og sparringspartner lige fra den første kontakt og varetager alt det praktiske lige fra catering til booking af særligt inventar, tryksager og hvad du ellers måtte ønske at udlicitere. Og vi gør os altid umage for, at dit arrangement bliver en succes, og at du får lige præcis det arrangement, du og dit bagland ønsker.
Du er altid meget velkommen til at komme forbi til en uforpligtende snak og rundvisning.
KORT OM CINEMAXXs KAPACITET OG MULIGHEDER
Heldagskonference/-møde inkl. forplejning (8 timer) fra 399,- ex moms pr. deltager.
Halvdagskonference/-møde inkl. forplejning (4 timer) fra 299,- ex moms pr. deltager.
Formiddagsseminar/-møde uden forplejning (2,5 timer) fra 100,- ex moms pr. deltager.
Kontaktoplysninger
Det er nemt at komme til mødelokalet med bus. Det nærmeste busstoppested ligger 3 minutter væk til fods. Aircondition er en af de moderne faciliteter i dette mødelokale. Parkeringspladser er tilgængelige for dig og dine gæster. Udover moderne mødefaciliteter, vil lejerne sætte pris på det venlige og professionelle personale. Efter behov kan frokost og forplejning inkluderes i lejeaftalen.
Basic
Værelsestyper
Spisefaciliteter
Kontorfunktioner
Mødelokalerne i denne bygning udgør et areal fra 75.0 kvm. Ved at afholde møder i Odense SØ sikrer du en komfortabel oplevelse for dine forretningspartnere. Mødelokalet kan rumme op til 3 personer, og er velegnet til mindre teams. Spørg udlejer direkte om dette mødelokale på Ørbækvej 75, i Odense SØ, 5220, ved at benytte kontaktformularen. Få mere information og kontakt til udlejeren ved, at benytte annoncens kontaktformular.
Mødelokalet på Ørbækvej 75 er udstyret med tre ting: forretningsatmosfære, god inventar og en optimal lokation 1171 m fra bymidten.
Har du ikke fundet dit ønskede lokale?
Opret en gratis søgeagent og få automatisk besked.
Vi sender dig en mail, hver gang vi bringer annoncer, der matcher dine behov.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.