arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Regus artikel den her

Eksklusivt kontorhotel i Københavns travle lufthavn

17
dec
2015
Anne-Kathrine Utzon
Læs, hvordan det er at arbejde i det nye, businessmindede kontorhotel, Regus Express, der med sin centrale beliggenhed og høje service danner arbejdsrammerne for mange nye mennesker dagligt.
17
dec
2015
Anne-Kathrine Utzon

 

 Byline

 

De farverige blade hvirvler rundt i den decemberkolde vind, og et væld af mennesker strømmer ind og ud af den enorme bygning, der danner knudepunkt for størstedelen af flyrejsende til og fra Danmark. 

Regus artikel

Jeg befinder mig foran Københavns Lufthavn, der for fjerde år i træk er kåret som den mest effektive lufthavn i Europa af den internationale organisation: ATRS.

Jeg bevæger mig ind i terminal 3 og spotter hurtigt kontorhotellets navn markeret på væggen højt oppe til venstre i lokalet. Hurtigt kæmper jeg mig forbi menneskemængden med kufferter og tager elevatoren op på fjerde sal.

Jeg træder ind i et lyst lokale med reception og lounge, der tydeligt udstråler eksklusivitet og business. Frem træder den daglige leder, Tayyab Hanif, der smilende tager imod mig.  

 

Effektivisering af internationale virksomheder 

Over en lækker kop Nespresso kaffe fortæller han mig, at det snart et år gamle kontorhotel i gennemsnit har besøg af 45 forretningsfolk dagligt. Endvidere rummer kontorhotellet en business lounge, mødelokaler, co-working områder, faste kontorer, lounges og badefaciliteter. 

regus 2

Man kan som lejer, skræddersy en løsning, der passer til netop ens behov. Om man ønsker et fast kontor, et mødelokale i to timer eller blot adgang til loungen, er op til én selv. 

”Vi har mange forretningsrejsende og store internationale virksomheder, der flyver ind, tager et bad, holder deres møder og flyver hjem igen bagefter. De sparer dermed en hel del tid i forhold til, hvis de skulle med taxa ind i byen og finde et kontor. Vi hjælper dem altså med at effektivisere deres virksomhed” 

”Derudover har vi en del VIP's, sheiker og statshoveder på besøg, da vi samarbejder med ASE Handling, der håndterer alle ankomne VIP- og privatfly. De skal have alt klar, holde et møde og videre i teksten. Det hjælper vi dem med,” siger Tayyab Hanif, mens han smilende forklarer, at han desværre ikke kan afsløre hvilke kendisser, de har haft besøg af.

 

Eksklusivitet og global tilstedeværelse 

Når jeg bevæger mig rundt på de i alt 700 kvadratmeter, får jeg en klar fornemmelse af en rolig og rar stemning, der synes at herske på kontorhotellet. Indrettet i et stilrent nordisk design og med interiør i høj kvalitet, bærer stedet tydeligt præg af eksklusivitet og høj service. 

foto regus

Det er dog ikke det eneste kontorhotel, der ligner dette. Regus kan bryste sig af i alt 17 kontorhoteller alene i Danmark og 300 Express centre i lufthavne, på større motorveje, togsstationer m.m. rundt omkring i verdenen. 

”Vi kan fx hurtigt sætte en videokonference op mellem to virksomheder i henholdsvis Danmark og New York. Via app'en 'MyRegus', kan vores kunder også hurtigt booke et mødelokale, hvis de for eksempel tager på forretningsrejse til Amsterdam”

”Vi har en stor global tilstedeværelse, og vi prøver at være lokaliseret på alle knudepunkter med i alt 3000 kontorhoteller på verdensplan indtil videre. Med eller uden abonnementer kan man få adgang til alle vores centre, hvilket især gavner forretningsrejsende.”   

 

Regus Express – Sådan er det at arbejde her

Men hvordan er det rent faktisk at arbejde i Regus Express? På min tur rundt i kontorhotellet snakkede jeg med personer, der enten har sin daglige gang i kontorhotellet eller er her for første gang. 

 

jose

Josefine Egede, Key Account Manager i HR-Skyen, der tilbyder e-rekrutteringsløsninger. 

Hvorfor har du valgt at arbejde i Regus Express? 
"Det er første gang, at jeg er i netop dette center, hvilket skyldes at jeg var i nærheden. Jeg har ikke behov for et traditionelt kontor, da jeg har mange kundermøder rundt omkring i landet, og jeg har ikke har tid til at køre til vores hovedkontor i Odense, da jeg selv bor i Sverige.

Konceptet er er ideelt for mig, da der er mange Regus-centre rundt omkring. Jeg benytter ofte Regus' center i Fields mellem møder, så jeg kan bruge tiden fornuftigt." 

Hvordan vil du beskrive dette kontorhotel? 
"Jeg synes, at her er en fed stil, og det er meget eksklusivt. Derudover synes jeg, at personalet er rigtig søde og venlige. I dag arbejder jeg i business loungen, og her kan jeg finde arbejdsro og få udnyttet min tid fornuftigt."  

 

Mike

Mick Robin, CEO i den europæiske afdeling af Satipharm, der er en international farmaceutisk virksomhed.

Hvorfor har du valgt at arbejde i Regus Express?  
"Lige nu sidder vi to kolleger herude i et lukket kontor, der fungerer som vores satellit-kontor i Skandinavien. Det var især den centrale beliggenhed, der spillede en rolle. Alt det man som virksomhed i 2015 har brug for er samlet lige her. Her er fantastiske hoteller såsom Hilton, gode restauranter, altid hurtig adgang til taxa'er - og så er det jo samtidig beliggende i Lufthavnen. Det gør, at jeg kan flyve folk ind til møder - og receptionen kan sætte et møde op på under 10 minutter og sørge for alt det praktiske. Det gør, at vi sparer en hel del tid. 

Hvordan vil du beskrive dette kontorhotel?
Jeg vil beskrive kontorhotellet som værende funktionelt med rigtig god service. Her er alle de faciliteter, som vi behøver som virksomhed

 

Portræt af Jørgen

Jørgen Ravn, arbejder i Airmagine der er en salgsorganisation under Dansk Reklame Film, der varetager salget af digitale annoncer i Københavns Lufthavn.   

Hvorfor har du valgt at arbejde i Regus Express?
"Sammen med to kolleger lejer jeg mig ind i et lukket kontorlokale med tre arbejdspladser. Først og fremmest var det essentielt, at vores kontorlokale var lokaliseret her grundet vores arbejde i lufthavnen. Så beliggenheden har især spillet en rolle, og derudover er det fleksibelt." 

Hvordan vil du beskrive dette kontorhotel?
"Der er en international stemning her på kontorhotellet, og så er der stille og roligt og ikke så meget larm. Jeg synes desuden, at her er en god service, og så er der præsentabelt, når man får besøg." ●

 

 

 den her

NINEtoFIVE december



Læs mere her om Regus Express:
Se ledige arbejdspladser 
Første kig ind i Regus Express

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<< Se alle nyheder
Søg erhvervslokalerOpret søgeagent
Vores medlemskab
  • Lokalebasen medlemskab logo trustpilot.svg
  • Lokalebasen medlemskab logo googlestreetview.svg
  • Lokalebasen medlemskab logo fdih.svg
  • Lokalebasen medlemskab logo ejendomsforeningen.svg
  • Lokalebasen medlemskab logo copyrighted.svg
Ella chatHjælp
Brug for hjælp?close
arrow_backTilbage
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.