Business Arena, der hvert forår også arrangerer events i Göteborg og Malmö, har eksisteret siden 2001 og er det tætteste, som Skandinaviens ejendomsbranche kommer den europæiske storebror, MIPIM messen, der hvert år i marts finder sted i Cannes.
I september ventes over 5.000 besøgende at lægge vejen forbi Business Arena Stockholm, som i år bæres af disse to overskrifter og hovedtemaer: ”Infrastruktur och bostadsbyggande” samt ”Fastigheter och Finans”.
“Vi glæder os kolossalt til at rigtig at kunne præsentere samt fortælle om Lokalbasen.se frem for alle vores svenske kolleger, heriblandt forhåbentlig mange kommende nye samarbejdspartnere, på det svenske ejendomsmarkeds absolut vigtigste “markedsplads”.
Jeg føler mig overbevist om, Business Arena Stockholm 2013 vil kunne give Lokalbasen.se en række inspirerende og vigtige forretningsmæssige “boosts” til vores videre udvikling," siger Peter Wittsten, regional director hos Lokalbasen.se.