arrow_upward

Søg erhvervslokale i hele Danmark

Goedit 1

Tekst- og fotoredigering on-demand: Lynhurtig portal sidder klar ved tasterne

14
feb
2018
Steen Uno
Sidder dit firma med en tekst eller et foto, der skal skrives, redigeres eller eksponeres i en fart og som er for lille til et bureau, men for stor til jer selv - ny digital on-demand service melder klar ved tasterne til lynhurtig udrykning og opgaveløsning.

 

 

 

 

 

"I mange små og mindre virksomheder kender vi situationen, at man sidder og tumler med en tekst, et foto eller en grafik, som man har brug for en professionel hånd til at gi´ en hurtig finish, men at opgaven er for lille til at skulle betale måske 1.200 kr. i timen for hos et bureau.

Derfor præsenterer vi nu GoEdit, der gør det meget nemt og hurtigt at få rettet, opsat og redigeret tekster, dokumenter, billeder, opslag, rapporter og grafik - til yderst favorable, konkurrence-dygtige priser."

Sådan siger co-founder Jakob Pindstrup, der i februar lancerer den ny tekst-, grafik- og fotoredigerings-service, der er tænkt og skabt til at løse virksomheders ad hoc- og hasteopgaver online og i en flyvende fart.

Modsat andre portaler, som formidler opgaver mellem virksomheder og freelancere, melder GoEdit klar til at tage ansvar for hele den samlede opgaveprocess.


Superprof proces

"Vi har struktureret processen optimalt, trænet vores team af dygtige tekstforfattere, designere og kommunikatorer hamrende godt generelt professionaliseret hele processen i dybden. Resultatet er en ´maskine´, der arbejder lynhurtigt og sparer dig for en masse bøvl, en masse tid og ikke mindst sikrer et superprofessionelt resultat.

"Vores ny on-demand portal er et uhyre prisbilligt alternativ til bureauer, freelancere eller til den uvante medarbejder i virksomheden, der måske skal bruge to-tre timer på den presserende tekst-, grafik- eller fotoredigeringsopgave," siger Jakob Pindstrup.

 



Processen hos GoEdit er enkel: Firmaet mailer sit udkast til et opslag, en opsætning,
mail etc. - og modtager straks en fast pris og i bekræftet fald en hurtig professionel
bearbejdning og ekspedition af opgaven.

 

Han pointerer, at træning og uddannelse er en hjørnesten i GoEdit, fordi det dels sikrer en høj kvalitet og ensartethed i opgaveløsningen og samtidig skaber en spændende og udfordrende arbejdsplads for medarbejderne.

“Vi lægger stor vægt på at ekspedere disse opgaver hurtigt, billigt og med ensartet høj standard og professionel kvalitetssikring.

Gennem vores akademi og løbende eksamination af vores editorer sørger vi for, at kvaliteten altid er høj. Skulle en kunde alligevel ikke være helt tilfreds, så bliver vi ved, indtil resultatet sidder lige i øjet. Vi har simpelthen valgt at yde tilfredshedsgaranti til vores kunder," tilføjer Jakob Pindstrup.


Få første gratis

Fra februar er det således slut med at sidde og svede over en vigtig email til virksomhedens vigtigste kunder eller begå et opslag på de sociale medier fyldt med stavefejl.

"Mange tror, at hastigheden på de sociale medier gør, at læserne er ligeglade med stavefejl. Det er de imidlertid slet ikke. Undersøgelser viser, at de brands, der har færrest fejl, klarer sig langt bedre, og samtidig siger 43 procent, at de bliver decideret frastødt af stavefejl," siger Jakob Pindstrup.

Han indbyder fremtidige kunder til straks i dag at booke deres første opgave, som GoEdit vil ekspedere og levere kvit og frit. ●

 

 

Læs mere her:
GoEdit.dk: Drop spildtiden, send os dit udkast - GoEdit
Conversionxl.com: Are Grammar Mistakes Costing You Money

 

 

 

 

 

 

 

<< Se alle nyheder
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved atoprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage