arrow_upward

0 Mødelokaler: København K

Denne liste viser ledige mødelokaler til leje i København K. Du kan justere din søgning for flere eller færre resultater. Klik på lokalerne i listen for at se detaljer. Læs mere

Opret en søgeagent

Mange fordele ved et mødelokale i København KEr du på udkig efter et eksternt mødelokale eller konferencelokale i Københavnsområdet, er der god grund til at vende blikket mod Indre By. Et mødelokale her giver nemlig et væld af fleksible fordele, der kan gøre dagligdagen mere effektiv, fleksibel og økonomisk fordelagtig for din virksomhed.Et møde- eller konferencelokale i København K er et nemt sted at mødes, da mange i forvejen har deres daglige færden i København eller omegn. Samtidig er det, grundet den offentlige infrastruktur, nemt og hurtigt at komme dertil via fx metro eller bus. ##Afhold møder i smukke, historiske omgivelserIkke at forglemme giver et mødelokale med denne beliggenhed mulighed for at afholde møder i attraktive omgivelser. København er kendt for sine smukke, fornemme bygninger med lange historier bag sig. Her kan man få skønne udsigter ud over det summende byliv og de kendte, ikoniske bygningsværker og kendetegn, som for eksempel Rosenborg slot, Christiansborg slot, Storkespringvandet, Det Kongelige Teater og meget mere. Og ofte har rummene et herskabeligt præg med højt til loftet, stuk og lignende. Et mødelokale i Indre By giver gør det dermed muligt at afholde møder i prominente omgivelser, som gør indtryk – noget der bestemt kan bidrage til at styrke virksomhedens profil. ##Flere og flere supplerer med eksterne mødelokalerIkke kun i København K, men i hele landet ses en tendens til at flere og flere lejer eksterne mødelokale, som supplement til deres faste kontorlokaler. Denne løsning giver en høj grad af fleksibilitet til især mindre virksomheder, samt virksomheder og iværksættere der opererer i hele landet og afholder eksempelvis salgsmøder. På denne måde betaler virksomheden ikke en dyr fast månedlig husleje, men kan tilpasse udgiften til et mødelokale alt efter deres aktuelle behov. Dermed spilles ikke kroner på kvadratmetre, der ikke benyttes. I København K er denne udvikling endnu mere synlig, da der her findes et væld af eksempelvis kontorhoteller, coworking spaces og kontorfællesskaber, der også tilbyder leje af mødelokaler og konferencelokaler.Hvor og i hvilke omgivelse du afholder dine møder er bestemt ikke uden betydning. Et mødelokale eller et konferencelokaler er med til at danne det samlede billede af din virksomhed over for de kunder eller samarbejdspartnere, du holder møde med. At udvælge et mødelokale eller et konference kan derfor være en del af en samlet brandingstrategi – og det er der flere og flere virksomheder, som får øjnene op for. Hvorfor eksempelvis ikke leje forskellige mødelokaler til forskellige møder med forskellige partnere eller kunder og give dem en skræddersyet oplevelse og indtryk af din virksomhed?##Nemt at leje mødelokaler og konferencelokaler i København KKøbenhavn K har et naturligt stort udbud af både mødelokaler og konferencelokaler. Så uanset dine konkrete ønsker, vil du nemt kunne finde et mødelokale i Indre by. Her finder du mødelokaler i alle størrelser og i både ældre bygninger samt nybyggeri og med forskellige slags faciliteter og serviceringsmuligheder. På Lokalebasen.dk finder du nemt og effektivt frem til det mødelokale eller konferencelokale, der macther din virksomheds behov. Mange hoteller i København udbyder herudover konferencelokaler og lignende med alle tænkelige former for service. Med en sådan beliggenhed, er der derved også mulighed for bekvem overnatning for de deltagende i mødet eller konferencen. Ligeledes er der på de fleste hoteller en lang række andre praktiske faciliteter, såsom restauranter, som ligeledes kan være en fordel at have i nærheden. Men generelt har mødelokaler i København den fordel, at der altid er kort til attraktive restauranter, hvis man ønsker at inviterer kunder eller samarbejdspartnere på en arbejdsmiddag.##Mødelokaler til ethvert formålUanset hvilken type mødelokale eller konferencelokale, din virksomhed søger, byder København på en bred palet af spændende, varierende lokaler. Er din virksomhed for eksempel på udkig efter eksklusive og centrale mødelokaler? København har et stort udvalg af luksuriøse kontorer, mødelokaler, konferencelokaler og lignende for enhver smag - uanset om din virksomhed ønsker havudsigt, beliggenhed i en historisk ejendom eller noget helt andet. Men det er ikke kun, når det kommer til eksklusive erhvervslokaler, at hovedstaden profilerer sig markant. Næsten uanset hvike krav og ønsker din virksomhed måtte have til for eksempel beliggenhed, stemning, service, faciliteter med mere, så har hovedstaden et stort udvalg at tilbyde. Er det eksempelvis aktuelt med et konferencelokale i en ejendom med en kreativ, innovativ atmosfære? I København finder du nemt mange trendy og moderne mødelokaler, der sikrer din virksomhed møder i omgivelser, som signalerer cutting edge. Det er i særlig grad København K og brokvartererne, der brillierer inden for lokaler af denne type. Men også i omegnskommunerne finder du mange spændende kontorer og mødelokaler, som typisk endda også er billigere.##Profilerende mødelokaler: København kan brande din virksomhedHvor og i hvilke omgivelse du afholder dine møder er bestemt ikke uden betydning. Et mødelokale eller et konferencelokaler er med til at danne det samlede billede af din virksomhed over for de kunder eller samarbejdspartnere, du holder møde med. At udvælge et mødelokale eller et konference kan derfor være en del af en samlet brandingstrategi – og det er der flere og flere virksomheder, som får øjnene op for. Hvorfor eksempelvis ikke leje forskellige mødelokaler til forskellige møder med forskellige partnere eller kunder og give dem en skræddersyet oplevelse og indtryk af din virksomhed?##Billige, supplerende mødelokaler – København har mange mulighederKøbenhavn har, som nævnt, et stort og attraktivt udvalg af mødelokaler, der kan lejes på time- eller korttidsbasis. Og det at leje mødelokaler på midlertidig basis kan have store økonomiske fordele. På denne måde behøver din virksomhed nemlig ikke at betale fast husleje for de ekstra kvadratmetre, men kan nøjes med at betale for lokalet udelukkende i det tidsrum, din virksomhed rent faktisk benytter det. Dette er især en fordel i København, hvor lejen af kvadratmetre er en bekostelig affære. Så er du på udkig efter en supplerende, velbeliggende og potentiel profilerende mødelokaler? København har hele paletten og kan levere lige præcis det konferencelokale eller mødelokale, der matcher din virksomheds ønsker.

Find mødelkaler i hele landet her

star
star
star
star
star
4.0 ud af 5 / 1 stemmer
Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage