Tilmeld dig vores nyhedsmagasin NINEtoFIVE og få altid de nyeste artikler, analyser og rabat til events/konferencer.
check_circle
Fedt!
Du er nu tilmeldt nyhedsmagasinet NINEtoFIVE
Indretter high-end kontorhotel i fashionable Bredgades gamle vinhus
11
jan 2021
Steen Uno
I Christiansens Gaard - et af Københavns gamle, historiske vinhuse - har den danske kontor-hotelkæde ordnung indrettet og åbnet sine to nye toprenoverede city-lokationer, den ene i den eksklusive plus-kategori.
Fra 1845 husede den fashionable adresse en række af Københavns store, kendte vinhandelshuse - F. W. Raaschou, Lorentz Petersen samt senest Vilh. Christiansen A/S frem til begyndelsen af 1970´erne.
Efter en række årtier med advokat-, it- og konsulentfirmaer har ATPs herskabelige kontorejendom undergået et gennemgribende indretnings- og designløft - en spektakulær istandsættelse, som ordnung selv har stået for.
Det ny kontorfællesskab i det mondæne businesshood få skridt fra Kgs. Nytorv, Nyhavn og Amalienborg tilbyder fem etager med 350 topmøblerede kontor- og coworking-pladser alle med udsigt til Bredgade, St. Strandstræde eller det ligeledes opdaterede gårdanlæg.
Med indgang fra St. Strandstræde har ordnung supplerende indrettet kontorhusets fjerde sal med 90 kontorpladser i kædens originale kvalitetslayout.
Tolvte kontorhotel
"Vi betænkte os ikke et øjeblik, da vi fik mulighed for at udvide vores netværk med Christiansens Gaard som vores tolvte kontorhotel i denne historiske, herskabelige og smukke kontorejendom med sin enestående beliggenhed.
Vi har bestræbt os på at indrette de servicerede kontorer tilsvarende stilfuldt med glasvægge, der giver et fantastisk lysindfald, en transparens, lethed og elegance, som taler ikke mindst til vores store internationale kundekreds," siger Hauke Haas, coo hos ordnung.
ordnung+ Bredgade er den danske kædes tredje kontorhotel i den eksklusive plus- kategori. De to andre ligger i Hellerup og på topetagerne i det tidligere Codanhus.
Med indvielsen af ordnung+ office hotel Bredgade 6 og ordnung office hotel St. Strandstræde 9 tæller den hurtigt voksende kædes netværk nu hele tolv kontorfællesskaber - tre af dem i den eksklusive plus-kategori.
Allerede før åbningen i oktober kunne ordnung+ Bredgade byde velkommen til sin første lejer, Mærsk Mc-Kinney Møller Center for Zero Carbon Shipping, der udvikler nye energiformer og teknologier til at mindske skibsfartens CO2-udslip.
Topkvalitet
ordnungs ny kontorhotel er møbleret i gennemført nordiske look med samme kvalitetsbrands som HAY, Herman Miller, Stua, Icons of Denmark, der kendetegner kædens øvrige elleve kontorfællesskaber.
Huset mange varierede kontorenheder med som udgangspunkt 2-10 arbejdsstationer brydes og suppleres af en række lyse og luksuriøse fællesområder, moderne mødelokaler samt en serviceorienteret bemandet reception.
"Vores kontorarealer er designet med glasvægge, som giver et fantastisk lysindfald og en transparens, der taler til vores også internationale kunder," siger Hauke Haas, coo hos ordnung.
"Vi har tilrettelagt vores overordnede planløsning således, at den giver den størst mulige fleksibilitet til glæde og gavn for lejere med op til 100 medarbejdere.
Vi er i stand til at designe og sammensætte attraktive kontorløsninger helt efter lejerens konkrete ønsker og behov. Det har vi allerede fået rigtig god respons på," betoner Hauke Haas.
En kontorplads i ordnung+ office hotel Bredgade eller ordnung office hotel St. Strandstræde 9 inkluderer møbleret kontorlokale, fibernet, reception, kaffe/the, firmaadresse, postservice, rengøring, alarmsystem, 24/7 adgang samt el, varme og drift.
Svært år
Det globale kontorhotel og coworkingmiljø er netop trådt ud af et problemfyldt, for mange svært år med corona-nedlukninger fulgt af kontraktopsigelser, fordi lejerne brat måtte se sig tvunget til at arbejde hjemmefra.
Ifølge den ny årlige Client Survey 2020 fra udlejningsportalen MatchOffice er 35 procent af lejerundersøgelsens interviewede office managers indstillet på at opsige eller genforhandle deres igangværende lejekontrakter.
Bredgades gamle vinhandelshus i det mondæne businesshood få skridt fra Nyhavn, Kgs. Nytorv og Amalienborg incl. den ny kantine har fået et synligt indretnings- og designløft.
En lignende research fra netportalen Coworking Insights blandt 600 kontorudbydere viser, at de sidste år mistede 40 procent af lejerne, antallet af nye kontrakter faldt også med 40 procent, mens frekvensen i lejeforespørgsler dykkede med hele 70 procent.
Med corona-vaccinationer netop initieret tør kontorfællesskaberne dog nu igen begynde at tro på, at deres gamle såvel som nye iværksættere, virksomheder, organisationer m.fl. vil vende stærkt tilbage i 2021. ●
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at
oprette en søgeagent.
Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.