Lokalebasen i Jyllands-Posten: Erhvervs-mæglerne har indtaget de sociale medier

Lokalebasen i Jyllands-Posten: Erhvervs-mæglerne har indtaget de sociale medier

20
sep
2016
Steen Uno
I dagens udgave af Jyllands-Posten cementerer Lokalebasen.dks CEO Jakob Dalhoff, at moderne markedsføring af ledige erhvervslejemål i langt overvejende grad eksponeres via netværk og de sociale medier i dag - herunder i særdeleshed LinkedIn.
20
sep
2016
Steen Uno

 







"LinkedIn er blevet vores tids kundekartotek, hvor vi både er i stand til at opbevare data om vores netværk og skabe nye kontakter. LinkedIn er et godt værktøj til at åbne nye kanaler og er utrolig nyttigt for også erhvervsmæglere."

Sådan fastslår Jakob Dalhoff, CEO hos Lokalebasen.dk, i dag i en stort opsat artikel i Jyllands-Posten - ´Linkedin bliver erhvervsmæglernes foretrukne værktøj´.

Artiklen bygger på en aktuel brugerundersøgelse iværksat af Lokalebasen.dk, som har forespurgt ca. 800 af sine samarbejdspartnere - større som mindre erhvervsmæglere og ejendomsselskaber - ad hvilke kanaler de tiltrækker deres kunder.

Over for JP uddyber Jakob Dalhoff, hvordan også erhvervsmæglerne og ejendomsbranchen kan blive endnu skarpere til at bruge og lade sig synliggøre på de sociale medier.


LinkedIn-networking

"Vi skal sørge for, at vores ansatte føler incitament og lyst til at brande deres virksomhed. Alle i organisationen skal løfte et fælles ansvar for at sprede deres arbejdsplads´ forskellige budskaber via et professionelt socialt medie som Linkedin.

På Lokalebasen.dk tilskynder vi vores medarbejdere til at få flere arbejdsrelationer tilføjet til deres Linkedin-netværk, ligesom vores kommunikationsafdeling sørger for at gøre alle opmærksomme på nye aktuelle opslag, som de opfordres til at dele eller like,« siger Jakob Dalhoff.

"Det forudsætter vel at mærke, at vores nyhedsindslag og aktuelle stories vinkles og optræder identificérbare, så medarbejderne har lyst til at dele dem med deres personlige netværk."

Lokalebasen.dks direktør anslår, at en vedkommende nyhedstekst ad denne vej i løbet af ganske kort tid vil kunne nå ud til og lade sig eksponere hos 20-30.000 eller måske endnu flere personer - tal, der i parantes bemærket tangerer, hvad Ekstra Bladet og BT hver især sælger af papiraviser i dagligt oplag. ●

 

Læs hele artiklen i Jyllands-Postens betalingssektion Premium:
LinkedIn bliver erhvervsmæglernes foretrukne værktøj

Lokalebasen.dk, september 2016:
Virksomheder finder deres nye kontor på nettet eller via personlige netværk 

 

 

 

 
Søg erhvervslokalerOpret søgeagent
Vores medlemskab
  • Lokalebasen medlemskab logo
  • Lokalebasen medlemskab logo