100% gratis og uforpligtende
100% gratis og uforpligtende
Den ideelle klinik med fleksibilitet. identitet og funktionalitet
I Globetrotter Huset finder du fleksible kontorer til leje, og de funktionelle lejemål giver dig friheden til at skabe et arbejdsmiljø, der effektiviserer og inspirerer dine kollegaer. I Globetrotter Huset får du mulighed for at skabe en stærk identitet og tilpasse indretningen efter din virksomheds behov.
Effektive kontorlejemål i stueplan beliggende centralt i ejendommen ud til stort atrium. Atriummet fungerer som ejendommens hjerte og føles som en naturlig forlængelse af lejemålet. Lejemålet har glasfacade med gardiner til at trække for, når I har brug for lidt privatliv. Via atriummet er der kort afstand til de forskellige fællesfaciliteter, såsom mødecenter og kantine.
Dine gæster bliver budt velkommen i imponerende rammer ved hovedindgangen af den bemandede reception. Attraktiv kantine med højkvalitetsmad. Meyers driver kantinen hvor I har mulighed for at nyde en lækker frokost. *Der betales pr. kuvert pr. dag og der er ikke krav til minimimstilmelding. Slap af med en god kop kaffe, eller mød dine kollegaer, kunder eller forretningsforbindelser i det præsentable loungeområde. Du kan som lejer i Globetrotter Huset frit anvende mødecenteret. Via booking system kan du nemt planlægge dit næste møde. Samtlige mødelokaler er nyistandsatte. Der er 9 mødelokaler med plads til mellem 1-30 personer. Globetrotter Husets lejere har adgang til
omklædningsrum med brusebad i kælderen. Gode parkeringsmuligheder samt opsat ladestandere. Mulighed for at leje personlig cykelboks i kælderen, ellers kan der parkeres udendørs.
Kontaktoplysninger
91 m er afstanden til den nærmeste metrostation. Det nærliggende supermarked gør aftenens indkøb nemt på vejen hjem fra kontoret. Det nærmeste fitnesscenter findes 220 m væk fra kontoret. En god kantine, som er tilgængelig på kontoret, gør din frokost til en dejlig og velfortjent pause. Du har mulighed for at eksponere din virksomheds logo tydeligt, som styrker din brandværdi og dit omdømme som en professionel virksomhed.
Basic
Værelsestyper
Spisefaciliteter
Kontorfunktioner
Sikkerhed
Lejemålet medfølger en årlig omkostning for varme anslået til 236 DKK pr. måned. Dette kontor på 676.0 kvm. kan være en ny mulighed for øget samarbejde og åbenhed i virksomhedens arbejsmiljø. Din virksomhed vil drage fordel af at have postnummer i København S, som er et anerkendt postnummer for kommerciel aktivitet. For at læse mere om dette kontor på Hedegaardsvej 88, i København S, 2300, kan du udfylde formularen og komme i kontakt med udlejeren. Hvis du er interesseret i at leje et kontor, men stadig har spørgsmål til udlejeren, kan du stille dine spørgsmål ved brug af kontaktformularen.
Der er ikke langt til park, hvorfor kontorets lokation emmer af idyl og naturlig ro. Kastrup Bio er i øvrigt kun 819 m fra kontoret.
Har du ikke fundet dit ønskede lokale?
Opret en gratis søgeagent og få automatisk besked.
Vi sender dig en mail, hver gang vi bringer annoncer, der matcher dine behov.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.