100% gratis og uforpligtende
100% gratis og uforpligtende
Kontor i moderne og velfungerende flerbrugerhus
Lejemålet
Lejemålet der er beliggende på 1. sal har et dejligt lysindfald og overtages nyistandsat og indflytningsklar. Der er indrettet i lyse kvalitetsmaterialer, der giver et flot og imødekommende førstehåndsindtryk.
Gulvene er belagt med egeparket og Ege Epoca gulvtæpper, og de flotte glasvæggene sikrer en let og lys opdeling af lejemålet. Der er mulighed for at gå i dialog om ændring af indretningen i lejemålet. Lejemålet er indrettet med storrumskontor, stillerum og mødelokale og giver plads til ca. 14-18 arbejdspladser.
Ejendommen
Ejendommen på Vandtårnsvej er et meget velfungerende flerbrugerhus, der fremstår moderne og yderst præsentabel. Som lejer i denne ejendom får du adgang til fri afbenyttelse af et stort mødelokale til 22 pers. samt et stort konferencelokale til 50 pers. – begge med AV-udstyr. Huset tilbyder også kantine med cateringfirma, der giver adgang til køb af tilberedt frokost hver dag, samt mulighed for bestilling af mødeforplejning til dine møder.
Parkering
Vi ved, at gode parkeringsmuligheder er altafgørende og derfor lægger vi også stor vægt på, at dette er tilgængeligt for vores lejere. I terræn er der mulighed for gæsteparkering, og i parkeringskælderen er der parkering med nummerpladeregistrering. Her er der både mulighed for at parkere på almindelige pladser, men også mulighed for leje af p-pladser med el-ladestander til elbiler.
Beliggenhed
Ejendommen på Vandtårnsvej er beliggende ud til vandtårnets grønne arealer i Gladsaxe, med let adgang til motorvejsnettet, Ring3, samt Buddinge St. eller Kildebakke St. Den kommende letbane får stoppested 5 minutters gang fra ejendommen.
Kontaktoplysninger
En god kantine, som er tilgængelig på kontoret, gør din frokost til en dejlig og velfortjent pause. Blandt en hel række faciliteter der tilbydes, er bl.a. kontorets badefaciliteter en attraktiv mulighed for dine medarbejdere i dagligdagen. Et velindrettet tekøkken på kontoret sikrer, at du altid kan servicere dine medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder godt. Kontorets alarmsystem beskytter og sikrer dig al inventar. Gode parkeringsforhold øger kontorets tilgængelighed for dine medarbejdere, gæster og kunder.
Basic
Værelsestyper
Spisefaciliteter
Kontorfunktioner
Sikkerhed
Tilgængelighed
Med udgifter til a conto varme på 40 DKK pr. kvm. om året, kan dette kontor være et bud på en ny kontorløsning. Lejer af dette kontor forventes årligt at betale 4 DKK pr. kvm. til a conto vand. Dette kontor på 257.0 kvm. kan være en ny mulighed for øget samarbejde og åbenhed i virksomhedens arbejsmiljø. Med kapacitet til at rumme 18 medarbejdere, kan dette kontorlejemål potentielt hjælpe dit team med at imødekomme dets målsætninger og ønsker. Udfyld annoncens kontaktformular for at se mere om kontoret. Udlejer vil kunne besvare dine spørgsmål, og oplyse om lejemålets faciliteter, muligheder og fleksibilitet.
Har du ikke fundet dit ønskede lokale?
Opret en gratis søgeagent og få automatisk besked.
Vi sender dig en mail, hver gang vi bringer annoncer, der matcher dine behov.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.
Siden med dine favoritter lejemål er fyldt. Vil du tilføje nye, skal du fjerne flere af dine nuværende favoritter.