arrow_upward
Dk copenhagenDk odense

Find nemt dit nye virtuelle kontor

Søg gratis blandt 22 virtuelle kontorer til leje i hele Danmark

Vælg type
Lager / produktiondone
Parkeringdone
Virtuelt kontordone
Butikdone
Kontorhoteldone
Mødelokalerdone
Coworkingdone
Kontordone
mic
Lokalebasen.dk A/SEwaldsgade 72200 København (+45) 70 20 08 14info@lokalebasen.dkCVR: 31627877
100% gratis og uforpligtende
Bredt udvalg af lejemål i hele Danmark
Nemt, hurtigt og sikkert
Dk

Få overblik over ledige virtuelle kontorer til leje

Lokalebasen.dk giver dig et gratis og hurtigt overblik over ledige virtuelle kontor i hele landet. Vi har et stort og alsidigt udvalg af virtuelle kontorer og ved at gøre brug af sidens filtreringsmuligheder, kan du hurtigt finde frem til de virtuelle kontorer, som passer til netop dine behov. Du kan via kortet finde et virtuelt kontor i dit område eller du kan benytte dig af søgefunktionen, som er øverst på siden, hvis du ønsker at foretage en mere målrettet søgning. Når du har fundet et relevant lejemål, kan du med få klik få kontaktoplysninger på udlejeren i en mail. Ved at oprette en søgeagent får du automatisk tilsendt mails, hver gang et nyt, relevant virtuelt kontor dukker op på siden.

Få e-mails med nye lejemål.
  • Newsec
  • Red
  • Cbre
  • Ncc
  • Colliers

Nye virtuelt kontor

Hurtigt og nemt overblik over virtuelle kontorer

Lokalebasen.dk hjælper dig nemt og gratis med at skabe et overblik over ledige virtuelle kontorer, så du hurtigt kan finde et lejemål der passer til dine ønsker og behov.

Mange kontorfællesskaber og kontorhoteller tilbyder virtuelle kontorer – og ofte til ganske rimelige priser. Hvis du ønsker at have telefon- og adresseservice, adgang til mødelokaler, og samtidig ikke har brug for et fysisk lokale, kan et virtuelt kontor være den perfekte løsning for dig. Udbuddet af virtuelle kontorer er størst i København og andre danske storbyer - dog har vi virtuelle kontorer spredt ud over det meste af landet. Via os får du direkte adgang til det danske marked for virtuel kontorudlejning, da du søger i et varieret udvalg af virtuelle kontorer, og hermed nemt kan finde frem til relevante lejemål for dig. Vores hjemmeside viser altid kun ledige lejemål, og du kan filtrere din søgning efter priser og beliggenhed, så du nemt kan danne dig et overblik over de virtuelle kontorer, der passer til din virksomhed.

Det vigtigste for os er, at du får et positivt forløb som bruger af Lokalebasen.dk. For at sikre at du får en god oplevelse, når du benytter vores side, står vores team altid klar til at være behjælpelig med at besvare dine spørgsmål via mail eller telefon.

Vi ser frem til at hjælpe dig med at finde et virtuelt kontor, der indfrier netop dine ønsker. Start din søgning i dag og find nemt frem til det helt rigtige virtuelle kontor.

Vi kan også være behjælpelig med at finde virtuelle kontorer til leje i Sverige og Norge. Benyt nedenstående links:

Nyheder

Se alle nyheder

Hvorfor vælge et virtuelt kontor?

Et virtuelt kontor passer til dig, som ikke har behov for et fysisk kontor, men som ønsker at have professionelle rammer til din virksomhed, i form af egen postkasse, pakkemodtagelse og telefonpasning. Herunder finder du en oversigt over de mange fordele ved at vælge et virtuelt kontor.

Telefon- og adresseservice

Ved at have en virksomhedsadresse, som dine samarbejdspartnere og kunder kan sende post til, vil din virksomhed fremstå mere professionel. Telefonservice er også en klar fordel, idet ingen kunder eller samarbejdspartnere ringer forgæves – heller ikke når du er travlt optaget. Samtidig medfører det, at du arbejder mere effektivt, grundet færre afbrydelser i dit arbejde og at du kan foretage mere velforberedte opkald, fordi du på forhånd ved, hvad opkaldet omhandler.

Læs mere

Kontorservice og håndtering af post

Din post vil blive modtaget og håndteret efter aftale, hvilket bl.a. kan indebære åbning, scanning og videresendelse af post via mail. Al post vil blive sorteret og datostemplet. Dette er tidsbesparende for dig, hvilket betyder, at du kan bruge mere tid og energi på værdiskabende aktiviteter for egen forretning.

Professionel receptionist

Både uanmeldte og ventende gæster vil blive modtaget af en imødekommende receptionist i receptionen og vil enten få fortalt, at du desværre ikke er at træffe på kontoret på nuværende tidspunkt, eller de blive henvist til dit lejede mødelokale. En smilende receptionist får gæsten til at føle sig velkommen og godt tilpas, samtidig med at din virksomhed fremstår professionel.

Adgang til mødelokaler

Da de fleste kontorhoteller og kontorfællesskaber tilbyder virtuelle kontorer, kan du leje møde- og kontorlokaler på time- og dagsbasis, når du har brug for at invitere kunder eller leverandører til møde. På denne måde betaler virksomheden kun for mødelokalet i det omfang, som I benytter dette. Det betyder at din virksomhed opnår større fleksibilitet og produktivitet, da anvendelsen af mødelokaler kan tilpasses efter behov og økonomiske omstændigheder. Fra gang til gang kan I desuden vælge mødelokaler, som passer i størrelse og faciliteter til det pågældende møde.

Besparelser

Et virtuelt kontor er samtidig en mulighed for at opnå besparelser for din virksomhed i forhold til at leje et fysisk, fast kontor. Dette betyder at din virksomhed både har professionelle rammer i form af virksomhedsadresse, telefon- og adresseservice, receptionist samt adgang til mødelokaler, samtidig med de økonomiske besparelser. Der er derfor klare fordele ved at vælge et virtuelt kontor, hvilket ses ved en stigende interesse for disse, især fordi de er et godt økonomisk alternativ til et fysisk kontor.

Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage