Søg erhvervslokale i hele Danmark

arrow_drop_up

Kontor til leje på Lyngby Hovedgade 10, 2800 Kongens Lyngby

info
Hvad bruges dine oplysninger til?
Order form shadow
Udfyld venligst
Send forespørgsel
Adresse (Se på kort):
Lyngby Hovedgade 10
2800 Kongens Lyngby
Areal
10 - 120 m²
Priser
Priser pr. m²
Priser pr. år
Leje / årIkke angivet
Drift / årIkke angivet
A conto varme / årIkke angivet
A conto vand / årIkke angivet
A conto el / årIkke angivet
Årlig leje & driftIkke angivet
Fælles kantineParkeringspladser
CateringAlarmsystem
Fælles loungeområdeRengøring
WiFiFælles reception
Åbent 24/7Fælles mødelokaler
Tekøkken
Område
2800 Kongens Lyngby
Nærmeste annoncerede p-plads
Hovedstadens Ejendomsadministration A/S176 m
Afstand til offentlig transport
 
Bus
13 m
 
Tog
514 m
 
S-tog
850 m

Eftertraget adresse på Lyngby Hovedgade nord for Kbh centrum

Vi har til huse i en gammel historisk fabriksbygning ”Pritzels Fabrik” og tilbyder her et charmerende arbejdssted lige ud til Lyngby å og den gamle mølle fra det oprindelige Lyngby centrum, og stadig tæt på Lyngbys mange restauranter, butikker og caféer.

Vores netværk inkluderer mange af Danmarks mest succesfulde iværksættere, start-ups og etablerede virksomheder og vi er rigtig stolte af, at levere den struktur og de services som hjælper med at øge vores kunders forretning. Samtidig hjælper vi vores kunder imellem at skabe et professionelt netværk af mangfoldige samarbejdspartnere. Vi har et brutto areal på over 500kvm og tilbyder stilfuld indrettede privatkontorer, coworking spaces og kontorfællesskaber i alle størrelser. Du vælger selv længden på din lejekontrakt og vi tilbyder fuld fleksibilitet. Vores kontorer er servicerede og vi regner i arbejdspladser, ikke kvm.

Faciliteter inkluderet ved kontorleje:
• Kontordomicil og vedligeholdelse af ejendommen
• Varme, vand, el, ejendomsskatter og dækningsafgift
• Rengøring inkl. vinduespudsning
• 24 timers adgang inkl tyverialarm og autoriseret brandalarm
• Udstyret kontor med møbler (hæve/sænke bord, kontorstol, lampe, telefon og reol)
• Udstyrede tekøkkener (the/kaffemaskine, opvaskemaskine, køleskab og service)
• Udsmykning af fællesarealer
• Bemandet reception som blandt andet sørger for postmodtagelse og omdeling
• Piccolineservice inklusive adgang til print og kopiering
• Administrativ service samt mulighed for telefonpasning
• It-sikkerhedssystem, trådløst internet og patchkabling til IT

Vores a la carte udbud, som kan tilvælges på time eller dagsbasis, er bredt. Vores mødelokaler er fuldt udstyrede samt indrettede med designermøbler, projektor, videokonferenceudstyr og vi har mulighed for at tilbyde lækker catering og frokostordning. Vi hjælper naturilgvis med at finde en parkeringsløsning. Du bliver automatisk en del af et større dansk netvæk med fri adgang til 17 attraktive beliggenhder, strategisk placeret i og omkring københavn Priser fra 555kr / måned og op.

email
Interesseret? Modtag gratis information om dette lejemål

Du kan gratis og uforpligtende modtage information om dette lejemål via e-mail. Så har du udlejers kontaktinformation ved hånden inden for kort tid. Klik på knappen herunder og udfyld kontaktformularen.

Beliggenhed

Lignende kontorlejemål