arrow_upward

##Største Arbejdsplads Som Europas ældste internationale lufthavn er Københavns Lufthavn Kastrup daglig arbejdsplads for over 22.000 medarbejdere og således landets største. Størsteparten arbejder i fly- og handling-selskaber, butikker, rejsebureauer og servicevirksomheder i lufthavnen. **Den Blå...Læs mere

Opret en søgeagent

Med Metroen, Københavns Lufthavn, motorvejen, Øresundsforbindelsen og regionaltog til både Sverige og Sjælland må man sige, at Tårnby og dermed Kastrup rent geografisk infrastrukturelt er ideelt placeret på landkortet. I Tårnby Kommune har denne udvikling haft og vil også i fremtiden få stor betydning, og det har ikke mindst betydning for erhvervsudviklingen. Vælger du erhvervslokaler i Kastrup har du således motorvej til Sverige og Sjælland tæt på og en effektiv kollektiv transport med metro, busnet og jernbane til Roskilde samt Øresundstoget til Malmø og København Centrum. Metroens tredje etape pågår i 2017 fra Sundby (Lergravsparken) til lufthavnen, som også ligger i Tårnby Kommune. Man finder altså landets mest veludviklede infrastruktur her i området; uanset om man kommer i bil til og fra Kastrup eller man foretrækker at benytte den offentlige transport

Med en beliggenhed tæt på motorvejsnettet samt regelmæssig bus- og togtrafik er Kastrup et oplagt sted at søge efter erhvervslokaler til din kommende virksomhed. Erhvervslokaler anvendes til industri, service og øvrige erhverv, og de erhvervslokaler, hvorfra du driver din virksomhed, har betydning for din virksomheds omsætning, vækstpotentiale og profilering, hvorfor der er flere ting, du skal være opmærksom på, når du er på jagt efter erhvervslokaler i Tårnby Kommune. Din virksomheds beliggenhed og omgivelser er en del af gesjæftens ansigt udadtil, og kan dermed være med til at styrke virksomhedens image. Derfor bør du overveje, om de erhvervslokaler, du har i kikkerteren, sender det signal, du ønsker. Erhvervslokalernes placering, størrelse samt interiør skal være i overensstemmelse med dit brand, og de valgte erhvervslokaler har desuden betydning for medarbejdertrivsel og dermed indirekte indflydelse på produktiviteten i din virksomhed. Dine erhvervslokaler skal endvidere være indrettet, så de svarer til din virksomheds behov, i forhold til funktioner og arbejdsgange. Og så skal de selvsagt være velfungerende, ligesom de tekniske installationer skal være i orden, så driften ikke forstyrres. Søg efter erhvervslokaler i Kastrup fx på Tårnby Torv, Egensevej og Englandsvej på Lokalebasen – din nemme og direkte vej til det store marked for erhvervsejendomme til leje og salg i Kastrup. Med erhvervslokaler placeret i Kastrup, har du rigtige gode indkøbs- og shoppingmuligheder, fra delikatesseforretninger til supermarkeder, fra genbrugs- til designbutikker samt et af landet største indkøbscentre, Fields. Du har med andre ord alt tæt på, i Kastrup.

Information om kommunalperformance, indtægtsniveau og købekraft i Kastrup er relevant, når der skal vælges erhvervslokaler i postnummer her i bydelen. Købekraften i Kastrup er middel, og den disponible indkomst i kommunen indtager en 76. plads i en sammenligning af alle 98 danske kommuner (hvor placering 98 er den højeste), foretaget af Danmarks Statistik. Ifølge denne oversigt er den årlige disponible gennemsnitsindkomst i Tårnby Kommune 260.990 kroner (gennemsnitligt ækvivalerede disponibel indkomst – dataår er 2014, men regnet i 2016-niveau; kilde: AE pba, Danmarks Statistik). Den disponible indkomst er det beløb, en person har tilbage til opsparing og forbrug efter betaling af direkte skatter, arbejdsmarkedsbidrag, underholdsbidrag og renteudgifter. Uanset om din virksomhed er ny eller etableret spiller forhold som udvikling, kommunalperformance og rammebetingelser for virksomheder i Tårnby Kommune en vigtig rolle, når du overvejer at leje erhvervslokaler her i kommunen. Dansk Industri har siden 2010 hvert år sammenlignet det lokale erhvervsklima i landets 98 kommuner. I sammenligningen vurderer DI kommunalperformance på bagrund af faktorer som rammevilkår, infrastruktur og transport, arbejdskraft, kommunal sagsbehandling, skatter, afgifter og gebyrer, fysisk placering, brug af private leverandører, kommunens image, velfærdsservice samt information og dialog med kommunen, hvilket munder ud i en samlet placering og overordnet vurdering af kommunens erhvervsvenlighed.

star
star
star
star
star
4.7 ud af 5 / 3 stemmer
Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage