arrow_upward

2 kontorhoteller: Odense S

Denne liste viser ledige kontorhoteller til leje i Odense S. Du kan justere din søgning ved bl.a. at angive pris og størrelse på ønskede kontorhotel. Klik på kontorfællesskaber i listen for at se detaljerLæs mere

Opret en søgeagent

Kontorfællesskab i Odense S

Odense S er den sydlige del af Odense, som ligger i Odense Kommune i Region Syddanmark. Her er der flere populære kontorfællesskaber, som dagligt bliver brugt af en lang række forskellige virksomheder. Den store forskellighed af virksomheder skaber et inspirerende, kreativt og dynamisk arbejdsmiljø i kontorfællesskaberne. Det er blandt andet derfor, at flere erhvervsdrivende foretrækker denne kontormulighed.

Forskellige kontorfællesskaber i Odense S

I den sydlige del af Odense kan der findes flere forskellige kontorfællesskaber, og på Svendborgvej ligger et af de mest besøgte kontorfællesskaber i Odense S. Her holder Voxeværket til, som huser en masse forskellige virksomheder. Voxeværket skaber rammerne for virksomheden, og det er muligt vælge mellem flere kontorløsninger, så det passer virksomhedens behov. Er det en mindre virksomhed, som blot ønsker enkelte kontorpladser, så er et kontorfællesskab en oplagt løsning. Det er ofte den mindre virksomhed, som har brug for et kontor i et velfungerende arbejdsmiljø. Det er dog også muligt, at større virksomheder kan leje sig ind i flere af kontorfællesskaberne, da det ofte er muligt at leje flere kontorpladser. Skulle virksomheden senere have brug for udvidelse, så kan dette i langt de fleste tilfælde ordnes i kontorfællesskaberne i Odense S. I dette område er der også god mulighed for at kunne benytte offentlig transport til og fra kontorfællesskaberne, da flere busser kører direkte til døren. Dette skaber derfor en gylden mulighed for erhvervsdrivende, når der skal rekrutteres nye ansatte, da den gode infrastruktur kan gøre, at der kan hentes arbejdskraft fra de omkringliggende byer.

Erhvervsdrivende deler med hinanden

Kontorfællesskaberne stormer frem i Danmark, og det bliver mere og mere almindeligt, at erhvervsdrivende foretrækker denne kontorløsning. Der er også mange goder ved at arbejde i et kontorfællesskab. Det vil ofte fungere således, at virksomhederne deler mange af tingene, som er smarte af dele. Dette kan være mødelokaler, som typisk vil være tilgængelige for lejerne i kontorfællesskabet. Det vil typisk også være toilet, internet og kantine eller køkken, som deles blandt alle lejerne i kontorfællesskabet. Dette sparer ofte en lang række erhvervsdrivende for en del penge at bosætte sig i et kontorfællesskab, da mange af disse normale udgifter deles. Det er også en unik mulighed for at skabe et stærkt netværk med andre erhvervsdrivende, som senere hen kan gå hen at blive en mulig samarbejdspartner. Det giver dermed også en god mulighed for at give hinanden gode råd og erfaringer fra det til tider hårde erhvervsliv.

Din søgning gav ingen resultater
Sorter efter
format_list_bulleted
apps
Vis antal
Brug for hjælp?keyboard_arrow_downkeyboard_arrow_up
Hvordan bestiller jeg information?
Først skal du udfylde formularen ’få mere information’, med dit navn, firmanavn og telefonnummer samt din e-mail. Du kan også tilføje evt. bemærkninger. Når du har indtastet alle oplysninger trykker du blot på knappen ’få gratis information’. Herefter går der ca. fem minutter før du modtager din ordre.
Hvordan får jeg automatisk tilsendt lejemål, der passer til mine kriterier?
Du kan automatisk få tilsendt lejemål, der passer til dine kriterier ved at oprette en søgeagent. Så får du tilsendt en mail med matchende lejemål så snart de bliver oprettet på Lokalebasen.dk.
Hvordan sletter jeg min søgeagent?
Du kan til en hver tid afmelde din søgeagent. Dette gøres ved at trykke på linket nederst i den mail du har modtaget, hvor der står 'Tryk her for slette denne søgeagent'. Du kan altid oprette en ny søgeagent.
Der er blevet trukket penge på min konto efter en søgning. Hvad gør jeg?
Lokalebasen.dk trækker ALDRIG penge fra lejeres konto. Det er kun udlejere, der betaler, ved anvendelsen af vores service. Vores konkurrenter har en anden forretningsmodel, så tjek evt. om det er et andet firmanavn end Lokalebasen.dk på kontoudtoget. Hvis der fortsat er problemer, så kontakt os da på info@lokalebasen.dk så vi kan løse det
Hvordan får jeg mine lejemål på Lokalebasen.dk?
Først skal du oprette dig som udbyder. Det kan du gøre via følgende link:Oprettelse. Herefter kan du oprette dine lejemål.
Hvad koster det at være udlejer på Lokalebasen.dk?
Du kan vælge imellem to afregningsmodeller:
  • Afregning pr. udlejning Det er gratis at oprette annoncer på Lokalebasen.dk. Du skal kun betale, såfremt at Lokalebasen.dk finder en lejer, der flytter ind i ét af dine lejemål. I så fald koster det 12,5 pct. af første års basisleje uden fradrag af rabatter eller trappeleje.
  • Afregning pr. annonce Lokalebasen.dk tilbyder også, at du kan betale pr. annonce. Der afregnes pr. påbegyndt måned, og prisen for en annonce starter fra 655,- kr. pr. måned ex. moms. Du kan se flere priser i voresprisoversigt.
Hvordan aktiverer jeg et lejemål?
Hvis det er det første lejemål, du har oprettet på Lokalebasen.dk, skal Lokalebasen.dk godkende og aktivere lejemålet. Dit lejemål bliver aktiveret samme dag, som det er blevet lagt op. Har du tidligere oprettet et lejemål, kan du selv logge ind og aktivere lejemålet ved at ændre status til 'aktivt' ud for det enkelte lejemål.
Hvad skal lejen være på mit lejemål?
Det afhænger selvfølgelig meget af placering, størrelse, type og meget mere. Dog kan du, når du logger ind som udbyder, klikke på fanen ”Liggetider / Priser” og få en gennemsnitspris og et overblik over et bestemt type lokale i et bestemt område. Ellers anbefaler vi, at du kontakter en lokal mægler, da Lokalebasen.dk desværre ikke kan rådgive om lejeprisfastsættelse.
< Tilbage